شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات

رئیس سازمان تبلیغات: بانوان می‌توانند سرنوشت انتخابات را تغییر دهند

رئیس سازمان تبلغات اسلامی گفت: عنصری که می‌تواند در هفته پیش رو، ورق انتخابات را برگرداند بانوان مکتبی هستند. بانوان می‌توانند سرنوشت انتخابات را تغییر دهند و این قشر بهترین عامل درخصوص توصیه به دیگران برای رعایت حق اگر اهل تواصی نباشیم خسارت بزرگی دامن جامعه ما را خواهد گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات: بانوان می‌توانند سرنوشت انتخابات را تغییر دهند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد قمی، رئیس سازمان تبلغات اسلامی اولین همایش «نهضت پیشرفت بانوان تمدن‌ساز» با حضور محمد قمی رئیس سازمان تبلغات اسلامی در در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

جامعه‌ای که نقش دختران، بانوان و مادران را جدی نگیرد، محکوم به زوال است

در این برنامه قمی بر لزوم اهتمام جدی برای ارتقای جایگاه بانوان تأکید کرد و با تمجید از تحلیل‌های قابل استفاده و عمیق بانوان فرهیخته در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: جامعه‌ای که نقش دختران، بانوان و مادران را جدی نگیرد، محکوم به زوال است.

حضرت معصومه (س) با هجرت و مجاهدت گامی موثر برای پیشبرد مکتب اسلام برداشتند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: عظمت وجودی حضرت معصومه سلام الله علیها ضرورت راهبری در سیر آفاق بلند تمدن‌سازی را به ما یادآوری می‌کند که در این عرصه باید برای ارتقای جایگاه و نقش بانوان در جامعه اهتمام ورزید این در حالی است که حضرت معصومه سلام الله علیها با هجرت و مجاهدت خودشان گامی موثر برای پیشبرد مکتب اسلام برداشتند و «معنویت، اخلاق، مراقبت از خانواده، مسئولیت‌های علمی و... » پیام مکتب این بانوی بزرگوار است.

عنصری که می‌تواند در هفته پیش رو، ورق انتخابات را برگرداند بانوان مکتبی هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه بانوان برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید پیشتاز باشند تصریح کرد: عنصری که می‌تواند در هفته پیش رو، ورق انتخابات را برگرداند بانوان مکتبی هستند. بانوان می‌توانند سرنوشت انتخابات را تغییر دهند و این قشر بهترین عامل درخصوص توصیه به دیگران برای رعایت حق یا همان « تواصی»، هستند و اگر اهل تواصی نباشیم خسارت بزرگی دامن جامعه ما را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: امروز نقش بانوان در تعالی جامعه بیش از گذشته اهمیت یافته است چراکه اندوخته‌های علمی و معرفتی بانوان از زلال اندیشه‌ها و معارف اهل بیت علیهم السلام بیشتر شده و این معارف متعالی باید توسط بانوان در جامعه ظهور و بروز داشته باشد.

جامعه پردازی و تمدن پردازی با پرچمداری بانوان محقق می‌شود

قمی خطاب به بانوان فرهیخته گفت: اکنون نوبت نقش آفرینی شما است. «جامعه پردازی و تمدن پردازی» با پرچمداری بانوان محقق می‌شود، این در حالی است که اگر بانوان مکتبی، پرچم مشارکت مؤثر در انتخابات را به دست بگیرند، نگاه‌ جامعه و مسئولان نسبت به نقش آفرینی بانوان جدی‌تر می‌شود.

در این همایش تعدادی از بانوان فرهیخته گزارشی از عملکرد مجموعه‌های خود ارائه کردند که مورد تحسین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفت و در پایان این مراسم از بانوان «پرستار، راهیاران، بانوان فرهیخته و برگزیدگان رویداد سمرقند» با اهدای جوایزی قدردانی شد.