شهر خبر

این سهام امروز بیشترین سوددهی را داشت!

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها، تولید مواد اولیه دارو پخش و سیمان داراب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، آتیه داده پرداز و بهمن دیزل در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اقتصاد این سهام امروز بیشترین سوددهی را داشت!

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳هزار و ۶۶۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۴۱هزار و ۲۹۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۹۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۹۵۳میلیارد تومان در بیش از ۳۹۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها، تولید مواد اولیه دارو پخش و سیمان داراب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروسازی زاگرس فارمد پارس، مس شهید باهنر و تولید محور خودرو بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۹۶میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۵۸۳میلیارد تومان در ۲۴۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۳۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، آتیه داده پرداز و بهمن دیزل بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کلر پارس، زرین معدن آسیا و بیمه تجارت نو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم