شهر خبر

فرود مرگبار کودک خردسال در حیاط خانه همسایه

کودک خردسالی که از پنجره به داخل حیاط خانه همسایه سقوط کرده بود مورد حمله سگ ها قرار گرفت.

فرود مرگبار کودک خردسال در حیاط خانه همسایه

به گزارش منیبان، یک کودک ۳ ساله اهل نیوجرسی آمریکا بر اثر سقوط مرگبار از پنجره پشتی خانه به داخل حیاط خانه همسایه جانش را از دست داد. این کودک که هویتش هنوز مشخص نشده پس از سقوط از ارتفاع ۱۰ فوتی (۳ متری) مورد حمله دو سگ همسایه قرار گرفت و جانش را از دست داد.

این اتفاق روز چهارشنبه و در منطقه «الیزابت» نیوجرسی رخ داد. پلیس در ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر در محل حادثه حاضر شد و این کودک را در حالی که حالش بسیار وخیم بود پیدا کرد. این کودک سپس به مرکز پزشکی ترینیتاس منتقل و یک ساعت بعد مرگ وی اعلام شد. هنوز مشخص نیست آیا این کودک بر اثر سقوط از ارتفاع جانش را از دست داده یا حمله سگ‌ها موجب مرگ وی شده است.

یکی از همسایگان که نخواست نامش فاش شود گفت که پس از شنیدن یک صدای مهیب ، صدای فریاد کودکی را شنید که درخواست کمک می‌کرد. یکی دیگر از همسایگان نیز این سگ‌ها را سگ‌هایی تهاجمی توصیف کرد و گفت هر وقت از مقابل این خانه عبور می‌کرد با صدای سگ‌ها و پرش آن‌ها برای حمله مواجه می‌شد.

سقوط مرگبار

گفتنی است؛ هر دو سگ از نوع سگ پیت بال بودند که توسط مرکز موسسه کنترل حیوانات منتقل و قرار است طبق برنامه مسئولان شهری کشته شوند.

خانه همسایه