شهرخبر

پس از گلزنی برابر روسیه/ لوکاکو: به خاطر اریکسن خیلی گریه کردم

پس از گلزنی برابر روسیه/ لوکاکو: به خاطر اریکسن خیلی گریه کردم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیک، شب گذشته دو گل از سه گل تیمش را در پیروزی ۳-۰ بلژیک برابر روسیه به ثمر رساند.

روملو لوکاکو به رغم لحظات پر اضطراب و تلخی که با تماشای ایست قلبی کریستین اریکسن، هم‌تیمی اش در اینتر، پشت سر گذاشته بود، موفق شد در نخستین بازی بلژیک در یورو 2020 برابر روسیه درخشان ظاهر شود و در دقایق 10 و 88 بازی گلزنی کرد.

لوکاکو که این فصل در کنار اریکسن موفق به فتح اسکودتو شده است، پس از زدن اولین گل بازی از این فرصت استفاده کرد و به کنار زمین رفت و رو به دوربین تلویزیونی گفت:" کریس، کریس، دوستت دارم".

 

 

-

لوکاکو پس از مسابقه گفت: "واقعا از این پیروزی خوشحالم اما برای من بازی کردن بسیار دشوار بود چون تمام فکر و ذکرم پیش هم‌تیمی ام کریستین بود.

امیدوارم او سلامت باشد و این نمایش را به او تقدیم می کنم. معلوم است که خیلی گریه کردم چون خیلی ترسیده بودم.

ما یک سال و نیم لحظات مهم و حساسی را با هم زندگی کردیم. من با او بیش تر از خانواده‌ام وقت گذرانده ام. فکرم پیش او، همسرش، دو فرزندش و خانواده اش است."

چند بازیکن دیگر بلژیک نیز در گذشته با اریکسن هم‌تیمی بوده اند؛ ورمالن در زمان حضور این دو در آژاکس هم تیمی اریکسن بود و آلدرویرلد و ورتونگن، مدافعان بلژیک، در گذشته در تیم تاتنهام با اریکسن هم‌بازی بودند.

 

 

اریکسن روز گذشته در اواخر نیمه اول دیدار دانمارک-فنلاند دچار ایست قلبی قلبی شد، اما با حضور سریع کادر پزشکی احیا شد و بعد از انتقال به بیمارستان، در شرایط پایدار قرار گرفت.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، پس از پیروزی برابر روسیه فاش کرد که بازیکنان بلژیک پس از تماشای ایست قلبی کریستین اریکسن از تلویزیون از شدت ناراحتی اشک ریخته اند.

 

 

 همچنین جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، گفت که کریستین اریکسن پس از حمله قلبی که در زمین بازی تجربه کرد، از بیمارستان به گروه چتی که با اینتری ها دارد پیامی فرستاده است.