به گزارش برنا؛ ویژه برنامه انتخاباتی «مه شکن» کاری از گروه جامعه رادیو فرهنگ است که به تحلیل و بررسی مسائل سیاسی روز و انتخابات اختصاص دارد.

در این برنامه امروز دکتر اکبر رضایی به عنوان کارشناس مجری میزبان دکتر محمد اسحاقی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دکتر حسن اکبری بیرق استاد دانشگاه می شود  تا درباره  راهبردهای  فرهنگی کشور گفت و‌گو کنند .

حیاتی ترین عنصر هر جامعه برای رشد و پیشرفت همه جانبه، فرهنگ و تعاملات نظام مند فرهنگی است. جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام حکومتی، الگویی منحصر به فرد را در جهان مطرح کرده است که تحقق آن نیازمند ارائه دقیق و مشخص مبانی و ترسیم دقیق و روشن مسیر و راهِ دست یابی به اهداف است. انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی است و در تمام اسناد بالادستی و بیانات حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، همواره به «فرهنگ» به عنوان حیاتی ترین عنصر رشد و پیشرفت همه جانبه اشاره شده است. در این برنامه رادیویی «واکاوی الگوی مدیریت راهبردی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران» انجام می شود  تا با بررسی مبانی نظری «فرهنگ» و «مدیریت راهبردی فرهنگی»، اصول و مبانی آن را با تکیه بر آموزه های دینی شناخته و شاخص های مؤثر در مدیریت راهبردی فرهنگی و ارتباط بین آن ها، «الگوی مدیریت راهبردی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران» معرفی شود .

برنامه «مه شکن» به تهیه کنندگی امیررضا راز، گویندگی فاطمه اسحاق تبار و‌اجرای کارشناسی رضایی از ساعت ۱۳:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو فرهنگ پخش می‌ شود.