به گزارش برنا؛ امیرحسین پورمحمد درباره وضعیت تیم هوادار گفت: خیلی تیمها در لیگ یک مشکلات مالی دارند و ما هم یکی از آنها هستیم ولی خدا را شکر جو تیم مان خیلی خوب است چون کادر فنی و بازیکنان خیلی با شخصیتی داریم.

او درمورد بازی گذشته با استقلال خوزستان و کسب تساوی ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم ولی شرایط آب و هوایی اهواز بر عملکردمان خیلی تاثیر گذاشت. بازی را به خوبی اداره کردیم که در نیمه دوم داور یک اشتباه کرد و یک پنالتی برای تیم حریف گرفت و در 20 دقیقه پایانی تیم استقلال خوزستان سوار بر بازی شد ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و در حال حاضر هم در صدر جدول هستیم.

این بازیکن درمورد این که هوادار به لیگ برتر صعود می‌کند یا خیر عنوان کرد: الان خیلی زود است که بگوییم صعود می کنیم یا خیر چون 6 بازی دیگر باقی مانده ولی با بازیکنان فوق العاده با تجربه و جوانان با استعدادی که داریم شانس مان برای صعود خیلی زیاد است.

دفاع چپ جوان تیم هوادار درباره اینکه قبلاً سابقه بازی در چه تیم‌هایی را داشته افزود: قبلا در پایه‌ها و در تیم‌های پیکان، سایپا و مقاومت بازی می‌کردم که از سال گذشته به تیم هوادار آمدم و در نیم فصل هم پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما تصمیم گرفتم به قراردادم پایدار بمانم و از آقای عنایتی هم بابت اعتمادشان به بنده تشکر می کنم. انشالله با یک صعود خوب فصل را به خوبی تمام کنیم.