این مامور را می شناسید؟! / او خوب نقش بازی می کرد! + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 34.95M | مدت زمان ویدیو: 00:04:47

پسر جوان که در نقش مامورقلابی دست به سرقت زد که در زمان دستگیری همدستانش که انواع جرائم را انجام داده بودند در ساختمان محل زندگی اش زمینگیر شدند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، هفته گذشته بود که 3 پسر جوان در مقابل بوستان ولایت بودند که ناگهان مردی با پوشش نظامی و در حالیکه بیسیم و اسلحه همراهش بود به سمت آنها رفت و ادعا کرد که گوشی موبایل دختر جوان را که آن سوی خیابان است به سرقت رفته و از 3 پسر جوان خواست تا گوشی هایشان را در اختیار او قرار دهند.

در پوشش مامور

مرد جوان که لباس نظامی به تن داشت در ابتدا 3 جوان را به باد کتک گرفت و گوشی های 3 جوان را مرد قوی هیکل گرفت و سوار بر موتور همدستش پا به فرار گذاشت.

زورگیر مامورنما پس از 48 ساعت از سوی ماموران کلانتری 161 مشیریه شناسایی قرار گرفت و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس آگاهی تهران در خصوص این پرونده به رکنا گفت: همکاری شهروندان با پلیس باعث شد تا این زورگیر که یک باند حرفه ای را تشکیل داده است دستگیر و متلاشی شود.

وی افزود: از این باند 202 تیر جنگی ، 262 لیتر مشروبات الکلی و تعدادی ضبط خودروی سرقتی کشف شد و این در حالیست که این 5 متهم در یک ساختمان زندگی می کردند که دستگیری اعضای این باند باعث آرامش و رضایت اهالی ساختمان شده است.

بازداشت زورگیر مامورنما پس از 48 ساعت

سرهنگ عباس محمدخانی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران به رکنا گفت: پرونده سرقت به عنف گوشی موبایل در کلانتری 161 ابوذر تشکیل شد و ماموران با رصد دوربین های مداربسته و بررسی آلبوم مجرمان سابقه دار یکی از متهمان را از سارقان سابقه دار است شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی پس از 48 ساعت و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 2 کلت کمری و وسایل سرقتی کشف شد.

سرهنگ محمدخانی ادامه داد: ماموران در حین عملیات بودند که مشاهده کردند مرد جوانی با در دست داشتن یک جعبه به سمت یک تاکسی در حال حرکت است که ماموران متهم را دستگیر و در جعبه ای که از متهم به دست آمد تعداد 202 تیرجنگی اسلحه کلاشینکف کشف شد.

این مقام پلیسی عنوان داشت: در ادامه 2 انباری مشکوک در ساختمان مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار 264 لیتر مشروبات الکلی از یک انباری و تعدادی ضبط خودروی سرقتی از انباری دیگر به دست آمد که در مجموع تعداد 5 سارق در یک ساختمان دستگیر شدند.

مهرداد 23 ساله که یک سابقه در پرونده اش دارد ادعا می کند بخاطر هیجان دست به این سرقت زده است.

سابقه داری؟

بله، در آن پرونده نیز نقش مامور قلابی داشتم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

مامور قلابی.

این اسلحه و وسایل پلیسی را برای چه کاری تهیه کرده بودی؟

اشتباه کردم، فقط یکبار با این وسایل دزدی کردم که دستگیر شدم.

به پول نیاز داشتی؟

نه، بخاطر هیجان دزدی کردم که پشیمانم.

ارزشش را داشت؟

نه.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار دارد.