به گزارش برنا، عبدالناصر همتی در جمع بندی صحبت های خود گفت: مردم عزیز تمام براندازان خارجی و‌ تندروهای داخلی من را تخریب کردند.همه می دانند من در بانک مرکزی با دست خالی با ترامپ جنگیدم.من می دانستم اگر وارد صحنه انتخابات شوم تندروها مرا تخریب می کنند اما حس کردم اگر نیایم خودم را نمی بخشم و دوساعت مانده به ثبت نام وارد صحنه شدم.

وی افزود: روحانی رئیس جمهور خوبی بود اما هیچ کس ترامپ و‌ کارهای او را پیش بینی نمی کرد، او نتوانست در جنگ اقتصادی آن طور که باید عمل کند.اعتماد روحانی به افرادی که خیر او را نمی خواستند باعث چنین شرایطی شد و البته سنگ اندازی داخلی ها و همین آقایانی که امروز مرا تخریب می کنند بی تاثیر نبود.

همتی ادامه داد: وقتی مردم خشمگین هستند رئیس جمهور نباید بخندد و بگوید من هم خبر از موضوع نداشتم.مردم عزیز دشمن خارجی و تندروهای داخلی هردو از شما می ترسند.

وی گفت:  مردم عزیز بیایید همه با هم یار دبستانی را بخوانیم.من قول می دهم کشور را از پیچ خطرناک رد کنم.از فردوسی پور تا دایی، از مسجد جامعی تا ظفر قندی و ظریف،از صفایی فراهانی تا جنیدی در دولت من جا دارند.

همتی تصریح کرد: مردم عزیز روز رای گیری زیر میز بزنید و نگذارید ۲۸ مرداد تکرار شود.نگذارید بگویند اگر مشکل دارید جمع کنید بروید اینجا ایران و کشور ما است.