شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مناظره#مناظره انتخاباتی#زاکانی

زاکانی: جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند

زاکانی نمایه

علیرضا زاکانی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در ادامه بحث خود اظهار کرد: امام علی (ع) فرموده‌اند حکومت امانت است، فرق ما با طاغوت این است که باید به مردم خدمت کنیم، اگر انقلاب نبود هیچکداممان الان اینجا نبودیم، حق نداریم مانند سناتورها کنار هم بشینیم و به همدیگر توهین کنیم و برنامه نداشته باشیم.

وی گفت: ما حق نداریم در استخر آنها شنا کنیم و حرف های آنها را بزنیم؛ اگر اینطور شود از طاغوتیم‌. من ریشه فساد را در کشور ریشه کن می کنم؛ ریشه دروغ را خواهم کَند، آقای همتی گفتند از بانک مرکزی اخراج شدم، آقای واعظی گفتند دروغ گفته؛ گفتم در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ درخواست افزایش قیمت بنزین را داشته اید می‌گوید دروغ می گویم. شما حرف از فیلترینگ می زنید اما کامنت های اینستاگرامتان را بسته اید.

وی گفت: مردم عزیز این ها جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند، صبح جمعه گفتند تازه فهمیدیم قیمت بنزین افزایش پیدا کرده، با کفش به چادر زلزله زدگان رفتند، با ماشین خارجی رفتند بازدید از کارخانه خودرو سازی ایرانی.

زاکانی گفت: ریشه ناکارآمدی تفکر غلطی است که از انقلاب تاکنون در کشور ما مانند اختاپوس افتاده است.