شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مناظره#مناظره انتخاباتی

محسن رضایی: در شرایط کنونی نمی‌توانیم یک ثانیه را از دست بدهیم

رضایی نمایه

محسن رضایی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: شرایط کنونی کشور در حدی است که نمی‌توانیم یک ثانیه را از دست بدهیم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در ادامه بحث گفت: نقدی که من دارم این است که برنامه جزوی از مدیریت است. مدیر خودش باید برنامه داشته باشد و برنامه را با ستاد نهایی کنند، وگرنه اوضاع همین می‌شود که می‌بینیم. نکته مهم در برنامه این است که هر کسی که می‌خواهد مدیریت کند هم مشکل فعلی را حل کند و هم چشم انداز داشته باشد. دوستان بگویند که چه چشم اندازی را برای ۸ سال آینده دارند؟ من ۸ سال آینده را جزوی از مهم ترین دوران‌های کشور می‌دانم که با تهدید و فرصت مواجه هستیم؛ اگر دولت‌های گذشته تکرار شوند با خطرات زیادی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: آینده پژوهی اگر نباشد می‌شود روزمرگی که در دولت‌های قبل داشتیم. مسئله جمعیت، کاهش آب‌های زیر زمینی و مشکلاتی از این دست که نتوانستیم حل کنیم به این دلیل است که نتوانستند پیش بینی کنند و برنامه هایشان نگاه به پشت سر است.

رضایی گفت: در برنامه باید هم نگاه به پشت سر و هم به آینده باشد، وگرنه فرصت‌های طلایی را از دست خواهیم داد، شرایط کنونی کشور در حدی است که نمی‌توانیم یک ثانیه را از دست بدهیم.