شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان استقلال#فضای مجازی

چک‌های مخفیانه‌ای که بازیکنان استقلال در هتل گرفتند/ پشت پرده دریافتی‌های عجیب و غریب آبی‌ها

انتشار درصد بالای دریافتی برخی از بازیکنان استقلال در فضای مجازی و رسانه‌ای سر و صدای بسیاری به راه انداخته و به نظر می‌رسد ماجرا طی روزهای آینده تداوم پیدا کند.

چک‌های مخفیانه‌ای که بازیکنان استقلال در هتل گرفتند/ پشت پرده دریافتی‌های عجیب و غریب آبی‌ها

خبرورزشی - یک منبع آگاه در گفتگو با خبرورزشی توضیحاتی پیرامون شکل و میزان دریافتی تعدادی از بازیکنان استقلال داده است که به بخش‌هایی از آن در زیر اشاره می‌کینم.

دریافتی‌های کلان

شهریور و مهر سال گذشته مذاکرات با یکسری از بازیکنان برای ماندن در استقلال یا پیوستن به این تیم داخل یکی از هتل‌های معروف تهران انجام می‌شد و این فوتبالیست‌ها همراه با مدیران برنامه خود به جای اینکه راهی ساختمان باشگاه استقلال شوند، به هتل مورد نظر مراجعه می‌کردند.

در خلال مذاکرات، برخی بازیکنان به بد حسابی استقلال اشاره داشته و تأکید می‌کردند با توجه به اینکه باشگاه نمی‌تواند در طول فصل پرداخت‌های منظم داشته باشد و حتی این احتمال وجود دارد که در پایان مسابقات قسمتی از مطالبات آن‌ها حالت معوقه پیدا کند، ترجیح می‌دهند همین ابتدای کار دریافتی قابل توجهی داشته باشند در غیر این صورت تمایلی برای همکاری ندارند.

این مسئله موجب شد یکی از هواداران متمول استقلال پرداخت قسمتی از ارقام ثبت شده در قرارداد چند بازیکن را برعهده بگیرد و باشگاه استقلال بعدا با او تسویه حساب کند. 

چک‌های مخفیانه

همان جا بود که چند بازیکن ارقام درشتی از طریق چک شخصی هوادار متمول دریافت کردند و قسمتی از دغدغه آنها بابت طلبکار ماندن مرتفع شد. البته باشگاه موظف شد مبالغ این چک‌ها را بعدا به هوادار مورد نظر پرداخت کند.

البته در طول فصل هم برخی نفرات به دلایل مختلف توانستند قسمت‌هایی از مطالبات خود را دریافت کنند و به همین خاطر میزان دریافتی آنها افزایش داشته است.

این مسائل موجب شد تا شکل پرداختی‌ها در استقلال کاملاً متفاوت باشد.