شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مناظره#مناظره انتخاباتی

همتی: فرصت شغلی برای زنان ۳۰ درصد مردان هم نیست

همتی نمایه

عبدالناصر همتی در سومین مناظره انتخاباتی گفت: فرصت شغلی برای زنان به نسبت مردان ۳۰ درصد هم نیست.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی هم در ادامه بحث اظهار کرد: بحث زنان و فعالیت آن‌ها مهم است. ۵۰ درصد جمعیت کشور زنان هستند و به شان و جایگاه آن‌ها توجهی نمی‌شود. باید محیط و امنیت اجتماعی لازم و فرصت برابر برای مشارکت برابر آن‌ها در جامعه ایجاد شود. مشکل فعلی ما این است که فرصت شغلی برای زنان به نسبت مردان ۳۰ درصد هم نیست. بحث بعدی زنان کارآفرین هستند و برای خود اشتغالی آن‌ها ماکروفاینانس و وام‌های خرد را راه اندازی می‌کنیم.

وی افزود: زنان باید خط مقدم فعایت‌های مختلف باشند. طرح پرداخت یک میلیون یارانه به سه دهک پایین از راه چاپ پول نیست.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به صحبت های سید ابراهیم رئیسی افزود: من این لیست را قبلا به قوه قضائیه داده بودم و شما گفته بودید که چرا لیست اعلام نمی‌کنم و من امروز رسما اعلام کردم. آقای جلیلی من خواهش می‌کنم این صحبت‌ها را نکنید. یعنی ۲۰۰ کشور درباره FATF اشتباه می‌کنند و شما درست می‌گویید. فقط شما و کره شمالی معتقدید که FATF به درد نمی‌خورد و نباید تصویب شود و خواهش می‌کنیم از این موضع پایین بیاید و بگذارید کشور نفس بکشد.

وی ادامه داد: رئیسی دو سال است دارد برای ریاست جمهوری تبلیغ می‌کند. شما معتقد به اینترنت امن هستید و می‌خواهید اینترنت را طبقه بندی کنند و این حرف‌ها یعنی فیلتر اینستاگرام. در قوه قضائیه هر روز وزیر جوان را ما احضار می‌کنند به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام. در قوه قضائیه رای به فیلتر دادند. پاسخ دهید آیا مخالف افکار علم الهدی هستید یا خیر؟ چرا در مسائل زنان شفاف برخورد نمی‌کنید. آقای رئیسی صراحتا بگوئید که با گشت ارشاد موافق هستید یا مخالف؟