به گزارش برنا، محسن رضایی در رابطه با ازدواج جوانان و شرایط ازدواج آسان گفت:جوانان در کشور ما که فرشتگان نجات ایران هستند و سرمایه ملی کشور محسوب می شوند، هرجا به جوانان میدان دادیم کارهای بزرگ انجام دادند.امروز جوانان ما با مشکلات عجیب رو به رو هستند و برای ازدواج هزاران مشکلات دارند.

وی با بیان اینکه ما از دولت شروع می کنیم و دولت ما ترکیبی از جوان گرایی است عنوان داشت: ما با جوانگرایی دو نشان می زنیم، هم مشکلات آنها و هم مشکلات کشور را حل می کنیم که از میان آنها ده ها زمامدار تربیت می کنیم.مدرسه زمامداران را افتتاح می کنیم.

رضایی متذکر شد: جوان ها برای ازدواج شغل و‌ مسکن می خواهند.ما تولید کنندگان را به بازار سرمایه وصل می کنیم و‌ جوانانی که می خواهند ازدواج کنند به بانک ها‌وصل می کنیم.

وی افزود: از بانک ها ضمانت می گیریم هر زوجی ۱۰ ٪ آورده داشته باشد به آنها وام تعلق بگیرد.از فردای استقرار دولت من، نیازهای وزارت خانه ها شناخته می شود.با دیپلماسی واقعی آمریکا را پای میز مذاکره می نشانم.

رضایی خاطرنشان کرد: وقتی آمریکا احساس کند ما فرمول پیشرفت را در دوران تحریم یاد گرفتیم، آنها به دنبال ما برای مذاکره خواهند آمد.باید مذاکره و میدان را همزمان دنبال کنیم.کشور را معطل مذاکره نخواهم کرد و چرخ های تولید را به حرکت در می آورم.