عکس تیرخلاص نظامیان صهیونیستی به زن فلسطینی

به گزارش رکنا، یک زن فلسطینی در شمال قدس اشغالی هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

شبکه الجزیره گزارش داد، نظامیان صهیونیست به سمت یک زن فلسطینی در پست ایست و بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی شلیک کردند.

فلسطین الیوم هم به نقل از شاهدان گزارش داد که هنوز هویت این زن مجروح مشخص نشده و نظامیان اشغالگر او را روی زمین رها کرده‌اند.

در حال حاضر پست بازرسی قلندیا کاملا مسدود شده و اجازه عبور و مرور به خودروها و عابران پیاده هم داده نمی‌شود و نظامیان صهیونیست حتی هنوز اجازه رسیدن خودروی آمبولانس به پست بازرسی برای انتقال زن مجروح به بیمارستان را نداده است.

از زمان شکست رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر سیف القدس ، نظامیان این رژیم در تیراندازی مستقیم به سمت فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی گستاخ‌تر شده‌اند.

نظامیان صهیونیستی روز گذشته تظاهرات فلسطینیان در مخالفت با فعالیت‌های شهرک سازی در شهرک بیتا در جنوب نابلس را سرکوب کرده که طی آن این نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به شهادت رسیده و ۸ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بامداد روز پنجشنبه نیز درگیری مسلحانه‌ای بین نیروهای اطلاعاتی فلسطین با نظامیان صهیونیست در شهر جنین در شمال کرانه باختری رخ داد که در پی آن دو نفر از نیروهای اطلاعاتی فلسطین و یک آزاده فلسطینی به شهادت رسیدند.