به گزارش برنا، محسن مهرعلیزاده گفت: بحران معیشت، محیط زیست، بنیان خانواده، بحران اعتماد و فقدان امید اجتماعی وجود دارد.اگر علیرغم تبلیغات رنگارنگ در صدا و سیما به دلیل بی اعتمادی مردم برای رسیدن به رویاهایی است که داشتند و نشده اما هنوز تنور انتخابات سرد است

وی با بیان اینکه حوزه های زنان، جوانان و انتخابات مفاهیم خود را از دست داده اند گفت: عرصه برای جوانان آنقدر تنگ شده که به جای نشستن روی صندلی مدیریت روی صندلی هواپیما برای فرار می نشینند. آیا برای اقوام و مذاهب، زنان و جوانان فرصت برابر ایجاد شده است؟ امروز علی رغم توصیه های زیبای حفظ وحدت، اهل سنت را از جایگاه های مهم مدیریت محروم کرده اند و امروز با اخبار فساد و اعتراض های چند میلیاردی امید خشکانده شده است.

مهرعلیزاده گفت: برنامه من در دولت زندگی بازگرداندن امید به مردم، توجه به زنان و جوانان است. نقش امثال مریم میرزاخانی ها و بی بی مریم بختیاری ها است. توجه به همه اقوام ایران و حاشیه نشین های شمال و جنوب و شرق و غرب است.

وی عنوان داشت: طی سالیان سال مرزها را حفظ کردند و در دوران انقلاب کنار هموطنان بودند و با داشتن فرصت های برابر محروم شده اند و در دولت زندگی خود را ملزم به حمایت و توجه به همه قشرها می دانم. آقای زاکانی به کرسنت توجه کردید به AFTF هم توجه کنید. آب در آسیاب ترامپ ریختن دوران تحریم ها هم اشاره کنند وانصاف را رعایت کنند.