شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات

فرمانده سپاه روح الله:

حضور هوشمندانه در صحنه انتخابات تحریم‌های ظالمانه را خنثی می‌کند

حضور هوشمندانه در صحنه انتخابات تحریم‌های ظالمانه را خنثی می‌کند

اراک- فرمانده سپاه روح الله گفت: حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم در صحنه انتخابات علاوه بر عزت و سربلندی نظام اسلامی موجب خنثی شدن تحریم‌های ظالمانه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کریمی عصر شنبه در جمع جهادگران بسیجی و مسئولین گروه‌های جهادی شهرستان فراهان اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح موجب ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و اداره بهینه کشور می‌شود و لذا حضور هوشمندانه مردم در صحنه انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات موجب روی کار آمدن جمع نخبگانی و توانمند در مدیریت کشور و ایجاد شور و نشاط انقلابی برای حل مشکلات خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه نشان از وحدت و انسجام ملی و داخلی است پیام اقتدار و وحدت همه جانبه ملت ایران برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی را به دشمنان مخابره می‌کند.

کریمی تصریح کرد: یکی از راهبردهای مهم در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت حداکثری مردم است که ملت ایران با حضور پرشور خود باید یک حماسه ملی و ماندگار خلق کنند. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است و این مسئله برگرفته از جایگاه مردم در نظام اسلامی است.

وی گفت: رمز و بقای جمهوری اسلامی به حضور مردم در صحنه‌ها است و مردم در طول این سال‌ها همواره با حضور خود موجب خنثی سازی توطئه‌ها شده‌اند و این بار با حضور حماسی خود دست طمع دشمنان به نظام اسلامی را قطع خواهند کرد. باید تلاش کنیم مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد چرا که حضور هوشمندانه و آگاهانه ملت در صحنه انتخابات علاوه بر عزت و سربلندی نظام اسلامی موجب خنثی شدن تحریم‌های ظالمانه خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی علاوه بر اینکه پرچم دار محرویت زدایی و خدمت رسانی صادقانه به ملت هستند نقش به سزایی در امیدآفرینی و ایجاد نشاط دارند و لذا در این ایام همه جهادگران با عملکرد خود مردم و جامعه هدف را باید به خلق حماسه انتخابات دعوت کنند.