شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#روحانی#دولت

قاضی‌زاده هاشمی: روحانی فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از بین برد

قاضی زاده هاشمی نمایه

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سومین منظاره انتخاباتی گفت: دولت روحانی با بد مذاکره کردن، فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از بین برد

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نقد سخنان دیگر نامزدها گفت: سپردن درمان به بانیان وضع موجود، مانند سپردن درمان مالاریا به پشه آنوفل است؛ دوستان جوری صحبت می‌کنند انگار خودشان در کار نبودند و تازه از راه رسیدند و از موضعی صحبت می‌کنند که ۸ سال پیش با یک بیان قوی‌تر زده شد و شد آنچه امروز می‌بینیم. 

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: دولت با بد مذاکره کردن، فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از بین برد. اگر بلد نبودید کشور را اداره کنید و ساختارها را تغییر دهید، این‌ها تقصیر کس دیگر است؟ 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: راه حل مشکلات امروز، تغییر نسل سیاستمداران است؛ ما به آن‌ها احتیاج داریم تا از توانایی‌های آن‌ها استفاده کنیم تا ما را از وضع موجود خارج کنند. اینکه مشکلات امروز حل نمی‌شود به خاطر این است که عده‌ای به جای اینکه طرف مردم را بگیرند، ضد مردم شدند و به طبقه خاص تعلق گرفتند و قومیت گرایی و حزب بازی آمده است.

او در پایان مطرح کرد: تغییر مدل حکمرانی باید به سمت مردم اتفاق بیفتد؛ تا مانند اول انقلاب، جوانان در کنار مردم قرار گرفته و دست مردم را بگیرند.  راه حل من حضور جوانان انقلابی در متن کشور است. امروز جوانان دانش آموختند دنیا دیده اند و در صحنه هستند.