شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زاکانی

قول مهمی که زاکانی به مردم داد

کدخبر: 418639
اقتصاد نیوز : زاکانی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: باید ریشه فشاد را خشک کرد و به ملت قول می دهم. با دستان خالی روبروی مفسدین ایستادم و ریشه فساد را خشک کردم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز با موضوع دغدغه های مردم آغاز شد.  

در سومین مناظره یک سوال مشترک از ۷ کاندیدا، پرسیده شد و کاندیداها ۷ دقیقه فرصت پاسخگویی دارند. 

اولین دغدغه مردمی که مورد سوال قرار گرفت «گرانی و نرخ بالای تورم»، بود. علیرضا زاکانی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت:

ام المسائل کشور ، گرانی و تورم به ویژه پوشاک و خوراک است. تورم در سال ۹۹ به ۳۹ درصد رسیده است این فاجعه ای که دولت روحانی ایجاد کرده است. دولت توجه کرده است که از جیب مردم و تورم ارتزاق کند.آقای همتی باید پاسخگوی رشد پایه پولی و نقدینگی باشد.

بنده تلاش می کنم تورم را نصف تورم موجود کنم. رقابت بین غارت کنندگان و غارت شوندگان است و بنده سعی کردم صدای غارت شدگان باشم. من با گردن کلفت ها و دادستان سابق تهران درگیر شدم، با معاون رئیس جمهور و برادر رئیس جمهور درگیر شدم.

باید ریشه فشاد را خشک کرد و به ملت قول می دهم. با دستان خالی روبروی مفسدین ایستادم و ریشه فساد را خشک کردم. متاسفانه برخی از واگذاری ها در دهه ۸۰ و ۹۰ شکل گرفته که یک قلم را به ۳ برادر داده اند که از حلقوم این افراد بیرون می‌کشم. مقابله با فساد اقتصادی و رانت خواری را با هویت دادن به شهرستان ها انجام می دهم. رکود اقتصادی به خاطر نگاه دولت به خارج از کشور است؛ من روی تولید تمرکز می کنم.

دولت الکترونیک را مستقر می‌کنم. رانت در دولت اقدام و اصلح به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.