به گزارش برنا، امیر حسین قاضی زاده هاشمی در آخرین نوبت از مناظرات ریاست جمهوری گفت: دغدغه های مردم باید ریشه یابی شود و روش اصلاح آن بیان شود. افزایش تولید مسکن فقط محصور در چند استان است و منجر به مهاجرت سراسری شده است و دلیل آن هم این است که منابع کشور به صورت نادرست در حال توزیع است و مردم این را از چشم ناکارآمدی مدیران می‌بینند.

وی افزود: همه دولت ها نقاط مثبت و ضعغی داشته اند اما موضوعات اساسی در آنها حل و فصل نشده و مشکلات در مناظرات قبل هم مجدد در این دوره بیان می شود. مسئله ما شده است حداقل معیشت.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: مردم بین نان و جان مانده اند و ۶۰ درصد مشاغل روز مزد هستند بعد به آنها می‌گوییم کار نکنید. خطاب به مسئولین و آقای روحانی میگویم در این جمع کسی حاضر نیست عملکرد دولت را گردن بگیرد من اعلام آمادگی می کنم حاضرم در صدا و سیما در زمینه کرونا با شما مناظره کنم. در گرانی بنزین معلوم نشد چه کسی مسئول است و نهایتا رهبری به میدان آمد .

وی افزود: مسئله ما در دولت مسئله گرانی و مسکن و برنامه های مختلف هست اما مسئله نظام دیوان سالار کشور بوده که هشتاد سال است تغییر پیدا نکرده و مردم را روز به روز مستضعف کرده و فقط عده ای خاصی برخودار شده اند.

این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: باید سازوکار اداره کشور و طرز تفکر مدیران تغییر پیدا کند. روز به روز کردن را از میدان خارج کرده ایم.پیش بینی کرده ایم دولت را به مردم واگذار کنیم. اختیار عزل و نصب مدیران را هم به مردم واگذار می کنیم. نظام هرمی که اختیارات را از مردم گرفته را در سراسر کشور توزیع می کنیم.همه شهرستان ها پایتخت هستند و اختیارات هیئت وزیران را دارند.