شهرخبر

پیغام ناامیدکننده یک ستاره پرسپولیس به مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد

یکی از بازیکنان پرسپولیس واکنش جالبی به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد نشان داد

پیغام ناامیدکننده یک ستاره پرسپولیس به مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد

خبرورزشی - یکی از چالش‌های پیش روی مدیران باشگاه پرسپولیس تمدید چند بازیکن کلیدی این تیم است.

قرارداد نفراتی مثل محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، شهریار مغانلو و مهدی شیری در پایان فصل به اتمام می رسد و سمیعی کار نسبتا سختی برای تمدید قرارداد همه این بازیکنان خواهد داشت.

مدیران پرسپولیس از چند وقت پیش با این بازیکنان وارد مذاکره شدند تا در صورت توافق، قرارداد این بازیکنان تاثیرگذار تمدید شود.

البته تعدادی از این بازیکنان پیشنهادات خوب خارجی مثل لیگ ستارگان قطر را دارند که به مراتب پول بیشتری نسبت به پرسپولیس می‌دهند همین موضوع به یکی از نگرانی‌های بزرگ کادر فنی و هواداران پرسپولیس تبدیل شده است.

اما طی روزهای اخیر اتفاق جالبی رخ داد. ماجرا از این قرار بود که مدیران پرسپولیس به صورت رسمی با ارسال نامه ای به بازیکن مورد نظر از او خواستند برای مذاکره جهت تمدید قراردادش به باشگاه برود. اما با گذشت چند هفته از این موضوع بازیکن مذکور هنوز برای مذاکره به باشگاه نرفته است. این بازیکن در صحبتی که با یکی از مدیران پرسپولیس داشته به او اعلام کرده است در پایان فصل برای مذاکره به باشگاه خواهد آمد.

گویا این بازیکن منتظر است در مدت زمان باقی مانده تا شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد خارجی خوبی برایش برسد و بتواند با شرایط مالی بهتر راهی تیم خواهانش شود.