شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#کرونا

جلیلی: رئیس جمهور باید دغدغه مردم را بداند/ مسائل کشور مثل کرونا ناشناخته نیست

کدخبر: 418619
اقتصاد نیوز : سعید جلیلی گفت: دغدغه مردم با یک گزارش یا یک حضور در جمع مردم مشخص نخواهد شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، سعید جلیلی آخرین کاندیدایی بود که برای حضور در مناظره وارد سازمان صداوسیما شد.

وی در بدو ورود به سازمان گفت: دغدغه مردم چیزی نیست که با یک حضور در جمع مردم  یا یک گزارش فهمیده شود. رئیس جمهور باید دغدغه همه مردم را بداند در همه موضوعاتی که مربوط به دولت است رئیس جمهور یک وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند از سوی دیگر هم تنها رئیس یک بخش از مردم نیست بلکه رئیس همه مردم است لذا نه با یک حضور در میان مردم دغدغه‌ها فهمیده می‌شود و نه با دو گزارشی که به دست رئیس جمهور می رسد دغدغه ها مشخص می شود. 

وی گفت: ما در ۸ سال گذشته این بنا را داشتیم که در تمام استانها و شهرها و روستاها و دانشگاه ها جلسات متعدد برگزار کنیم آن هم با مسئولین، اساتید دانشگاه ها با کسانی که موضوعات مختلف را مطرح می کردند. 

بیش از ۱۲۰ سفر داشتیم و هزاران ساعت جلسه داشتیم تا بتوانیم به معنای واقعی آن چیزی را که دغدغه مردم است در عرصه ها مختلف نسبت به آن اجماع وجود دارد بشناسیم و نسبت به آن پاسخ داشته باشیم و بدانیم چطور آنها را باید حل کرد.  نکته دیگری که باید بگویم اینکه بسیاری از مشکلات مردم شاید سخت تر از کرونا باشد اما مانند کرونا ناشناخته نیست بلکه مشکل مشخص است و راهکارهای آن هم مشخص است.