شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دارای#انقلابی

سید ابراهیم رئیسی: مدیر جمهوری اسلامی باید از مردم، در مردم و با مردم باشد

لحظه ورود رئیسی به محل مناظره

از مهم ترین ملاک‌های مدیرانی که می خواهم انتخاب کنم مردمی بودن و ضد فساد بودن و دارای روحیه انقلابی بودن است و اهل ما می توانیم بودن که برای مسائل پیش آمده مدام بهانه نیاورد که نشد و از این حرف ها.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از برگزاری مناظرات ریاست جمهوری درباره راهکارهای خود برای حل مشکلات مردم، گفت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ارتباط با مردم است و باید از مردم، در مردم و با مردم بود.

وی با اشاره به این موضوع که باید از نزدیک با مردم سخن گفت افزود: من هم نامه هایی که مردم برایم می فرستند را می بینم و هم از فضای مجازی موارد مهم را پیگیری می کنم و بسیاری هم ارجاع می دهم به مسئولان مربوط. در سازمان اداری خودم علاوه بر مدیران عالی با سطوح میانی و بخش های اداری هم در ارتباطم و رصد می کنم. دغدغه های آنها را می دانم؛ معتقدم که از شروط موفقیت یک مدیر مردمی بودن در عمل است.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: از مهم ترین ملاک‌های مدیرانی که می خواهم انتخاب کنم مردمی بودن و ضد فساد بودن و دارای روحیه انقلابی بودن است و اهل ما می توانیم بودن که برای مسائل پیش آمده مدام بهانه نیاورد که نشد و از این حرف ها.