به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیستم فروردین ماه مرد مسنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، مدتی است که خانمی را از طریق فضای مجازی برای پرستاری و نظافت منزلم استخدام کردم. روز گذشته پس از حضور در منزلم یک استکان چای  به من تعارف و من هم غافل از  اینکه وی در داخل آن داروی بیهوشی ریخته است، نوشیدم. پس از به هوش آمدن متوجه شدم کارت  عابر بانکم به مبلغ 6 میلیارد ریال به همراه تعدادی از اموال با ارزش منزلم  سرقت شده است.

او عنوان کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم با همکاری راننده یک دستگاه خودروی 206 پس از بی هوش کردن مال باخته ، سرقت را انجام داده است و از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه وی در محله  نواب، پس از هماهنگی های قضائی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در  بازرسی از مخفیگاه آنان  تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

او ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به 5 فقره سرقت به همین شیوه معترف و اظهار داشتند، پس از جلب اعتماد مال باختگان و به دست آوردن رمز کارت عابر بانکشان سرقت ها را انجام کرده اند و با همکاری همدست دیگر شان که خانم میان سالی است   طلا و سکه خریده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی این خانم  نیز در حوالی سید خندان  دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از 15 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ دستخال  در پایان گفت: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند و کشف جرئیات پرونده و جرائم احتمالی این سارقان در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.