شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#سال آینده
انتخابات ۱۴۰۰|

رضایی: با شعار و وعده نمی‌شود به مشکلات مردم رسیدگی کرد

محسن رضایی با بیان اینکه با شعار و وعده نمی‌شود به مشکلات مردم رسیدگی کرد، گفت: اولاً دولت باید شناخت کامل از مشکلات کنونی کشور و همچنین مشکلات ۸ سال آینده داشته باشد و بداند چرا این مشکلات پیش آمده است و چه راهکار‌هایی برای حل مشکلات کنونی و هشت سال آینده باید داشته باشد.

خبرگزاری میزان - «محسن رضایی» دقایقی پیش از مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موضوع آخرین مناظره دغدغه‌های مردم است شما برای درک عینی و شناخت واقعی دغدغه‌های مردم از چه روشی استفاده می‌کنید؟ گفت: بنده در ابتدا میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها روز دختر را به دختران ایران زمین تبریک عرض می‌کنم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: البته تبریک به بانوان و دختران عزیز ما زمانی است که سهم آن‌ها از زندگی و اقتصاد داده شود.

وی با بیان اینکه بانوان ما ۵۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و اما ۱۳ درصد از اقتصاد ملی سهم دارند، تاکید کرد: برنامه‌ای که دولت بنده برای فعال کردن بانوان دارد از خانه آغاز و تا کسب و کار‌ها، ورزش، اداره کشور و در هیئت دولت ادامه خواهد داشت؛ بنابراین ما یک برنامه جامعی برای مشارکت دادن بانوان عزیز داریم.

رضایی با بیان اینکه با شعار و وعده نمی‌شود به مشکلات مردم رسیدگی کرد، گفت: اولاً دولت باید یک شناخت کامل از مشکلات کنونی کشور و همچنین مشکلات ۸ سال آینده داشته باشد و بداند چرا این مشکلات پیش آمده و چه راهکار‌هایی برای حل مشکلات کنونی و هشت سال آینده باید داشته باشد.

 

 

تکمیل می‌شود