به گزارش برنا، محسن رضایی در بدو ورود به صدا و سیما با اشاره به روز دختر گفت: تبریک به بانوان و دختران زمانی است که سهم آنها از زندگی و اقتصاد داده شود. بانوان ما 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند و در 13 درصد از اقتصاد ملی سهم دارند. دولت ما از خانه تا کسب و کار و اداره کشور و ورزش تا هیات دولت برای زنان ادامه دارد.: برنامه جامعه برای مشارکت زنان داریم.

وی افزود: با شعار و وعده مشکلات حل نمی شود. دولت باید شناخت از مشکلات کنونی و 8 سال آینده داشته باشد. دولت ما دولت عملیاتی و راهبردی خواهد بود. علت اصلی مشکل کشور را می دانیم و پیش بینی 8 سال آینده را داریم و راهکارهای ما علمی، پژوهشی و کارشناسی است.

رضایی ادامه داد: دغدغه مردم بی اعتمادی است، مردم به کاندیداها اعتماد نمی کنند و یخ آنها باز نشده و انشاالله در این 7 روز تصمیم می گیرند. تا اتفاقی نیفتد دولتمردان با مردم صحبت نمی کنند. مردم صبح بیدار می شوند بنزین 3 برابر می شود بعد می گویند همین که هست، ما به همین که هست، پایان خواهیم داد.

وی گفت: ما در دولت خود می گوییم بیایید، نمی گوییم بروید. برنامه در سطح ملی، مناطق و اقتصاد زندگی خواهیم داشت. به مردم یارانه 450 هزار تومانی می دهیم مدام نگویند این منابع از کجا می آورید اگر شما دزدی نکرده باشید ما با شما کار نداریم. 40 میلیون در مرحله اول و 60 میلیون در مرحله دوم یارانه می دهیم. اقتصاد و ایران بدون فقیر در دستور کار ما قرار دارد.