شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزادگان

3 کشته و زخمی در تصادف فجیع در بزرگراه "آزادگان "

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید سواری ال نود با گاردریل های بزرگراه "آزادگان" خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی یک فوتی و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

3 کشته و زخمی در تصادف فجیع در بزرگراه "آزادگان "

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت 21:58 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف شدید سواری ال نود با گاردریل های کناری مسیر شرق به غرب بزرگراه "آزادگان" محدوده مرتضی گرد، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت، سواری ال نود به علت عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل های میانی  این بزرگراه به شدت برخورد کرده است .

او افزود: این سواری پس از شکستن 10 شاخه گاردریل و ایجاد خسارات زیاد به خودرو و علایم راه بالاخره متوقف و متاسفانه در این حادثه راننده ال نود به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه  فوت می کند و 2  سرنشین آن نیز به شدت مصدوم که توسط تیم اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند .

 رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از رانندگان خواست: حین حرکت تمام حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه اقدام و حرکتی که حواس راننده را  پرت کند جدا خودداری نمایند تا در مواقع لازم بتوانند عکس العمل مناسب از خود نشان دهند .