شهرخبر

این ملی پوش فیکس است؛ حتی اگر معمولی باشد!

این ملی پوش فیکس است؛ حتی اگر معمولی باشد!

تیم ملی ایران درحالی برابر کامبوج به برتری ۱۰ برصفر رسید که باز هم صادق محرمی مدافع راست فیکس تیم ملی کشورمان بود.

 دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با توجه به فشردگی بازی‌ها، تصمیم به تغییرات در ترکیب تیمش گرفت تا چند بازیکن این تیم برای دیدار با عراق استراحت کنند. از سوی دیگر مصدومیت وحید امیری بازیکن تاثیرگذار تیم ملی هم در این تغییرات سهیم بود. سرمربی تیم ملی که نمی خواست بازیکنان اصلی اش را برای دیدار با عراق خسته کند و تیمی آماده و پرنشاط را به مصاف این تیم عربی بفرستد، برای دیدار با کامبوج که از چند بازیکن جدید استفاده  کرد.

امیرعابدزاده، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس در ترکیب اصلی قرار گرفتند. نفرات دیگری همچون؛ مهدی طارمی، شجاع خلیل زاده، احمد نورالهی و علی قلی زاده هم که درترکیب اصلی قرار گرفتند در دیداربا کامبوج تعویض شدند اما...

یک بازیکن که در اردوی تیم ملی به شوخی " پسر اسکوچیچ" لقب گرفته است در این دیدارهم از اول تا سوت پایان بازی حضور داشت.

صادق محرمی شاگرد قدیمی اسکوچیچ در تیم ملوان انزلی در دیدار با کامبوج نیز مثل مصاف های قبلی با بحرین و هنگ کنگ فیکس بازی کرد! محرمی که مدت ها با مصدومیت مواجه و از بازی های رسمی دیناموزاگرب دور شده بود این روزها با افت محسوسی مواجه شده است. او که در پرسپولیس زمانی سمت راست تیم خودی و چپ حریفان را آماج حملات و دریبل های ویرانگر خود قرار می داد، حتی از دریبل زدن و رد شدن از بازیکنان آماتور و ضعیف کامبوجی هم عاجز نشان داد.

برخلاف میلاد محمدی اثری از صادق محرمی روی ۱۰ گل ایران به کامبوج خیلی دیده نشد تا خیلی ها با تعجب بپرسند: چرا محرمی تعویض نمی شود؟ این درحالی است که پیش از دیدار با کامبوج شنیده می شد این احتمال وجود دارد در این بازی، اسکوچیچ از سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی استفاده کند اما چنین نشد. سیامک نعمتی که از بند مصدومیت رهایی کامل پیدا کرده است در دیدار با کامبوج هم حتی یک دقیقه فرصت بازی پیدا نکرد تا همه حیرت زده شوند.

صادق محرمی جوان مستعدی است که شایستگی های زیادی هم دارد اما به نظر می رسد با توجه به مصدومیت چند ماه قبل و دوری از بازی های رسمی با نزول مواجه شده و این موضوع درآستانه دیدار با تیم ملی عراق می تواند نگران کننده باشد .