من مهدی قایدی، شبیه خداداد عزیزی هستم/ کاوه فکر نمی‌کرد به او پاس بدهم

 مهدی قایدی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، روز بسیار خوبی را مقابل کامبوج پشت سر گذاشت. او که در نیم ساعت پایانی وارد زمین شد، همه کار کرد. قایدی ابتدا یک پاس گل به محمدی داد، سپس یک پنالتی گرفت و در ادامه نیز با باز کردن دروازه حریف بازی خوبش را کامل کرد.

مهدی قایدی در مورد اینکه موفق شد دومین گل ملی و اولین گل رسمی اش را به ثمر برساند، گفت: خدا را شکر می ‌کنم که توانستم دل مردم را شاد کنم. توانستیم با یک بازی خوب و نتیجه خیلی خوب، با یک روحیه خوب برای بازی با عراق آماده شویم. زدن گل ملی شور و هیجان خاصی دارد و خدا را شکر می‌کنم که توانستم دومین گل ملی و اولین گل ملی رسمی‌ام‌ را بزنم.

وی درباره اینکه پس از گل او، تمامی بازیکنان روی سکو خوشحال شدند، درباره اینکه همه طرفدار او شده اند، پاسخ داد: همه دوست داشتند من گل بزنم، نظر لطف آنهاست. خوشحالم که توانستم بچه‌ها را خوشحال کنم. بودن در کنار بازیکنان تیم ملی افتخار است و ان شالله که تیم ببرد. این از همه چیز مهمتر است.

قایدی در مورد بازی حساس مقابل عراق گفت: خدا را شکر توانستیم با یک پیروزی خوب برای این بازی آماده شویم و امیدوارم عراق را هم ببریم. به تیم عراق احترام می‌گذارم ولی حتما باید امتیاز کامل را در آن بازی بگیریم تا به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنیم.

مهاجم بوشهری ایران در مورد اینکه خودش فرصت گلزنی داشت ولی ترجیح داد پاس دهد، گفت: بله آن موقعیت را به کاوه دادم. پاس گل دادن را بیشتر دوست دارم. اگر خودم تنها بودم، شوت می‌زدم ولی به کاوه پاس دادم. حتی کاوه هم به من گفت غافلگیر شده است از اینکه پاس داده ام. 

وی درباره اینکه در مقایسه کردن خودش با مهاجمین سابق تیم ملی و اینکه سبک بازی او بیشتر شبیه چه کسی است، گفت: خیلی‌ها می‌گویند شبیه به خداداد عزیزی بازی می‌کنم. خودم هم همین نظر را دارم. نسل پیشین فوتبال کشورمان مثل آقایان عزیزی، دایی و امثال آنها حضور داشتند، یک نسل طلایی بودند و امیدوارم ما هم بتوانیم جا پای آنها بگذاریم و اسممان جاویدان شود.

مهاجم تیم ملی در خصوص رقابت در تیم ملی گفت: رقابت در تیم ملی سخت است، ما همه تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهیم. از مردم می‌خواهم ما را دعا کنند، ما را تنها نگذارند تا این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. 

او درباره اینکه بازی با بحرین را درست پیش بینی کرده بود که تیم ملی با ۳ گل برنده می‌شود، گفت: بله من گفتم ۳ بر صفر می‌بریم و حتی اسم گلزنها را هم گفتم ولی نشد. من گفتم طارمی، آزمون و خودم گل‌ می‌زنیم ولی خودم موفق نشدم و دو گل را آزمون زد و یک گل را هم طارمی.