شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#دلار

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۳/۲۲)

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۳۹۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۳/۲۲)

در معاملات امروز -شنبه بیست و دوم خرداد- در بازار آزاد روند تغییرات قیمت دلار نزولی شد و قیمت اسکناس امریکایی ۳۹۰ تومان کاهش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۱۰۴ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۸۹۳ تومانی به ۲۲ هزار و ۹۹۷ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۳ هزار و ۳۳۵ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۲۷۸ تومان کاهش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با کاهش ۳۲۰ تومانی نسبت به روز پنج‌شنبه ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۹۵۶ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۶۳۳ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز پنج‌شنبه ۱۰۰ تومان کاهش داد و ۲۳ هزار و ۴۹۵ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز با کاهش ۱۰۰ تومانی در نیمه روز به ۲۸ هزار و ۸۱۶ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۳۹۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۴۲۵ تومان کاهش یافت و ۲۸ هزار و ۷۵۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۴۳۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز پنجشنبه ۱۴۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز