شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#جلوگیری

مامور پلیس از آتش سوزی گسترده جلوگیری کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: با اقدام به موقع مامور انتظامی شهرستان، آتش سوزی که درمزارع گندم رخ داده بود، مهار و از گسترش آتش جلوگیری شد.

مامور پلیس از آتش سوزی گسترده جلوگیری کرد

به گزارش منیبان؛ سرهنگ بهزاد ولیان، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: مأمور انتظامی این شهرستان، حین گشت زنی در حوزه انتظامی بخش گچی متوجه یک فقره آتش سوزی در مزارع گندم آن منطقه می شود که بلافاصله برای اطفاء حریق اقدام می کند.

او افزود: این مأمور فداکار با کمک چند نفر از افراد محلی، نسبت به مهار حریق اقدام و از گسترش آتش سوزی به مزارع همجوار و مراتع جنگلی جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه آتش سوزی بدون هیچ گونه خسارت جانی مهار شد، خاطر نشان کرد: از آنجایی که منطقه دارای مزارع  وسیع گندم و جو بود، در صورت عدم مهار به موقع و فداکاری مامور انتظامی، زبانه های آتش باعث خسارت های وسیعی در سطح شهرستان به کشاورزان می شد.

سرهنگ ولیان با بیان اینکه، پلیس همواره و همانند گذشته حامی مردم و در کنار مردم خواهد بود، عنوان کرد: با توجه به فصل گرما و خشک بودن مزارع کشاورزی و پوشش گیاهی حتی الامکان از روشن کردن آتش در اطراف مراتع و مزارع کشاورزی خودداری تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار مشابهی نباشیم.