شهرخبر

ورزش صبحگاهی زوج مشهدی به خون کشیده شد

ورزش صبحگاهی زوج مشهدی به خون کشیده شد
موتورسوار مشکی پوشی که با شال سیاه نیز چهره خود را پوشانده بود، سپیده دم پنج شنبه گذشته، مرد جوانی را مقابل چشمان همسر وی، به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.

موتورسوار مشکی پوشی که با شال سیاه نیز چهره خود را پوشانده بود، سپیده دم پنج شنبه گذشته، مرد جوانی را مقابل چشمان همسر وی، به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.

آرامش صبحگاهی عجیبی شهر را در آغوش گرفته بود و سحرخیزان و ورزشکاران از خانه ها بیرون می زدند تا با نرمش و پیاده روی، هوای تازه را به رگ های وجودشان برسانند اما گاهی صدای عبور خودرویی سواری  یا کامیونی سنگین، خراشی بر سکوت بامدادی می انداخت وگوش ها را آزار می داد. 

در این میان، زوج جوانی نیز از منزل شان در بولوار مصلی بیرون آمدند و به قصد پیاده روی و ورزش صبحگاهی به سمت بولوار شهید رستمی به راه افتادند. آرام آرام دود اگزوزها بیشتر می شد و آسمان آبی شهر رنگ می باخت که زوج جوان به ابتدای خیابان شهید رستمی 2 رسیدند. 

مرد 40 ساله که نمی دانست چه سرنوشت تلخی انتظارش را می کشد، نگاهی به چهره همسرش انداخت و به پیاده روی در نقطه ای دورتر از منزلش ادامه داد اما ناگهان ورق برگشت و آرامش شهر با صدای وحشتناک اگزوز موتورسیکلتی مشکی رنگ به هم ریخت. 

موتورسوار که لباس های سیاهی بر تن داشت و چهره اش را نیز با شالی سیاه پوشانده بود، درحالی از کنار زوج جوان عبور کرد که متلکی خیابانی را بر زبان جاری ساخت. مرد 40 ساله با شنیدن این متلک خیابانی سخت برآشفت ،چرا که انتظار چنین کلمات ناشایستی را نداشت. به همین دلیل با موتورسوار نقابدار سیاه پوش به  مشاجره لفظی پرداخت و در عین حال تلاش کرد تا از مرز ادب عبور نکند.

گزارش خراسان حاکی است: در این هنگام، زن جوان که استرس عجیبی وجودش را فراگرفته بود، دست شوهرش را کشید و از او خواست به راه خودشان ادامه بدهند.
با رفتن موتورسوار از محل مذکور، این زوج جوان وارد خیابان شهید رستمی 1/2 شدند ولی هنوز چند دقیقه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که موتورسوار سیاه پوش دوباره از راه رسید و راه عبور زوج جوان را سد کرد. او موتورسیکلت روشن را روی جک گذاشت و در حالی که چاقویی را در دست می فشرد، به سمت مرد 40 ساله حمله ور شد. 

موتورسوار نقابدار که فقط چشمانش  دیده می شد، مرد مجروح را روی زمین انداخت و ضربات متعدد چاقو را بر سینه و شکم او فرود آورد. این صحنه های هولناک، مقابل چشمان زن جوان درحالی رقم می خورد که مرد موتورسوار بدون هیچ اضطرابی، سوار موتورسیکلت شد و از صحنه این حادثه وحشتناک گریخت.
به گزارش خراسان، خون از پیکر مرد جوان بر آسفالت خیابان جاری شده بود و او نفس های آخر زندگی اش را می کشید که خودروی نیروهای امدادی آژیر کشان وارد خیابان شهید رستمی شد و بدین ترتیب پیکر مرد مجروح به بیمارستان امام زمان (عج) انتقال یافت.

 اگرچه کادر درمانی بی درنگ، پیکر خون آلود مرد مذکور را به اتاق اورژانس بردند تا برای نجات وی همه تلاش خود را به  کار گیرند اما دیگر تلاش آن ها فایده ای نداشت چرا که مرد مجروح بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به ناحیه قلب، جان خود را از دست داده بود.
با گزارش وقوع این جنایت وحشتناک به نیروهای انتظامی، بررسی های مقدماتی با تدابیر انتظامی آغاز و ماجرای این جنایت خیابانی در ساعت 6:45 صبح به قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام شد.

بنابر گزارش خراسان، دقایقی بعد با حضور قاضی دکتر حسن زرقانی در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده قضایی ادامه یافت و ماجرای این قتل هولناک زیر ذره بین «عدالت» قرار گرفت. 
تحقیقات نشان می داد : «م» (جوان 40 ساله) با اصابت هفت ضربه چاقو به قتل رسیده است.به همین دلیل، همسر جوان مقتول که در بیمارستان حضور داشت، مورد سوال های تخصصی و فنی قاضی زرقانی قرار گرفت. این زن که شاهد قتل همسرش بود درباره چگونگی وقوع این حادثه مرگبار گفت: من و همسرم همواره در سحرگاه پیاده روی می کنیم و سپس به منزل باز می گردیم.

امروز هم (سپیده دم پنج شنبه) از بولوار مصلی به طرف بولوار شهید رستمی رفتیم که ناگهان موتورسوار سیاه پوش مزاحم ما شد و من دست همسرم را کشیدم ولی وقتی دوباره به محل آمد ابتدا مرا هل داد و بعد با ضربات چاقو همسرم را کشت!

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است: در همین حال یکی دیگر از افرادی که شاهد پرسه زنی موتورسوار سیاه پوش در آن ساعت بامداد بود، جزئیاتی از حضور موتورسوار مذکور را برای مقام قضایی بیان کرد و بدین ترتیب تحقیقات گسترده ای با راهنمایی و صدور دستورات ویژه قضایی آغاز شد. 
قاضی زرقانی با توجه به سرنخ های موجود، رسیدگی تخصصی به این پرونده جنایی را به گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرد تا به ردیابی موتورسوار آدم کش بپردازند! بررسی های بیشتر توسط گروه ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.

منبع : خراسان