شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثبت‌نام

آغاز به کار ششمین دوره مدرسه رمان شهرستان ادب


آغاز به کار ششمین دوره مدرسه رمان شهرستان ادب

ثبت‌نام ششمین دوره آموزش تخصصی و نگارش حرفه‌ای مدرسه رمان شهرستان ادب آغاز شد. علاقه‌مندان تا بیستم تیرماه فرصت دارند تا در این دوره ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام ششمین دوره آموزش تخصصی و نگارش حرفه‌ای مدرسه رمان آغاز شد.نویسندگان جوان می‌توانند از تاریخ 20 خردادماه 1400 لغایت 20 تیرماه با مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی شهرستان ادب به نشانی (shahrestanadab.com) یا مدرسۀ رمان به نشانی (madreseroman.com) اقدام به ثبت‌نام کنند.  از شرایط مهم و ضروری ثبت‌نام در دوره‌های مدرسۀ رمان داشتن سابقۀ ادبی است.

مدرسۀ رمان پس از بررسی سابقۀ ادبی نویسندگان، از افراد منتخب درخواست خواهد کرد طرح رمان خود را در مهلتی یک ماهه ارائه کنند. منتخبین نهایی از میان ارائه‌کنندگان طرح رمان، با انتخاب اساتید مدرسه، وارد فرآیند ده‌ماهۀ آموزش و نگارش رمان خواهند شد.

نویسندگان در این دوره، علاوه‌بر استفادۀ مستمر از راهنمایی‌های اساتید اختصاصی در زمینۀ نگارش رمان خود، از آموزش‌های تخصصی توسط اساتید دانشگاه، منتقدان و نویسندگان برجستۀ کشور بهره‌مند خواهد شد. آثار نوشته شده در طول دورۀ ششم مدرسۀ رمان، طبق روال دوره‌های گذشته، پس از تائید شورای علمی مدرسه، توسط انتشارات «شهرستان ادب» منتشر و به بازار کتاب راه خواهند یافت.

مدرسه رمان شهرستان ادب به عنوان اولین و تخصصی‌ترین مدرسه رمان در ایران از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز پنج دورۀ موفق در بخش رمان بزرگ‌سال و یک دورۀ مهم در بخش رمان کودک را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/