شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#دولت

دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات /حضور مردم موجب روی کارآمدن افراد کارآمد می‌شود


دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات /حضور مردم موجب روی کارآمدن افراد کارآمد می‌شود

نماینده نجف‌آباد در مجلس با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت: انتخابات سبب می شود تا دولت ها با پشتوانه مردمی به صورت ریشه ای مشکلات را حل کنند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، اظهار داشت: انتخابات سبب می شود تا دولت ها با پشتوانه مردمی به صورت ریشه ای مشکلات را حل کنند و از منظر جهانی هم مستبدان جهان نمی‌توانند موضع‌گیری هایی علیه کشورمان داشته باشند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه کشور متعلق به مردم است و قطعا در انتخابات پیش رو هم همچون گذشته حضور پرشوری خواهند داشت، زیرا در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که هیچگاه سنگر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را خالی نمی کنند، گفت: دولت به پشتوانه مردمی نیاز دارد؛ بنابراین هرچه مشارکت مردم پای صندوق‌های رای بالاتر باشد، دولت با دستی بازتر در مجامع بین المللی حاضر خواهد شد.

ابوترابی با تاکید بر اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای دشمنان کشور را مایوس می‌کند و راه پیشرفت کشورمان را هموارتر از گذشته خواهد کرد، افزود: حضور مردم در انتخابات برای کشورمان قدرت محسوب می شود و در واقع باید اعلام کرد که هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان دیگر به خود اجازه نخواهند داد درباره مسائل ایران سخن به میان بیاورند.

وی در همین راستا ادامه داد: از آنجایی که سایر کشورها و دشمنان کشور نیز حضور مردم در پای صندوق های رای را رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند بنابراین حضور گسترده مردم پای صندوق های رای جلوی بسیاری از تهدیدات دشمنان را می‌گیرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اضافه کرد: دشمنان درصدد کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای هستند و برای این منظور از شیوه‌ها و روش های گوناگون استفاده می‌کند اما مردم با حضور پای صندوق‌های رأی نقش‌های آنها را خنثی می‌کنند.

ابوترابی با بیان اینکه عدم مشارکت مردم موجب انتخاب مجدد فرد ناکارآمد فاقد دارای شاخصه های کاندید مطلوب خواهد شد، گفت: افزایش مشارکت اجتماعی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور موجب تامین منافع آن ها می شود و نتایج خوبی را در عرصه بین المللی و ارائه خدمات داخلی به ارمغان می آورد.

نماینده مردم نجف‌آباد در پایان بیان کرد: انتخاب فرد اصلح که دارای توانایی و کارآمدی باشد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برای خدمت به مردم اساسی و مهم است.

انتهای‌پیام/