شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران

هجوم بازنشستگان به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

آنچه مهم است محل تامین هزینه این گروه مشاوران و هیات های اندیشه ورز است که ذهنیت بسیاری را برای کارکنان این سازمان به وجود آورده است.

صد آنلاین | حجت الاسلام امرودی که ۱۴ آبان ماه 98 و با حواشی بسیار و مخالفت اعضای شورای شهر به ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رسید در روزهای پایانی سال گذشته با صدور احکامی عجیب و غریب افراد بعضا غیر مرتبط با ماموریت های این سازمان و اغلب بازنشسته را در قالب مشاور به بدنه این سازمان تزریق کرد.

این موضوع در حالی است که بعد از گذشت حدود 18 ماه از فعالیت امرودی و به رغم همه هیاهوها هیچ کارنامه قابل ارایه ای از این سازمان موجود نیست و حدود ۴۰۰۰ کارمند این سازمان صرفا نظاره گر برگزاری جلسات مکرر جابه جایی های مدیریتی خلق الساعه و حضور پرشمار مشاوران و اعضای هیات های اندیشه ورز در این سازمان هستند.

تشکیل تعداد زیادی گروه مشاوره ای و اندیشه ورز با حضور دوستان بازنشسته و ایجاد و توسعه فضای ارتباط سیاسی از طریق آمد و رفت مشاوران و اعضای گروه های اندیشه ورز شاید مهم ترین اقدام رییس جدید سازمان فرهنگی هنری در 18 ماه اخیر است.
 
اما آنچه مهم است محل تامین هزینه این گروه مشاوران و هیات های اندیشه ورز است که ذهنیت بسیاری را برای کارکنان این سازمان به وجود آورده است.

حالا نگاهی به نام و سوابق تعدادی از مشاوران امرودی می اندازیم:

- محسن نایبی مشاور رییس سازمان . مدیرعامل اسبق مترو تهران و فرماندار اسبق تهران .
- مجید شایسته مشاور رییس سازمان . شهردار اسبق منطقه ۱۸ تهران و مدیرعامل اسبق منطقه آزاد کیش در دولت احمدی نژاد و داماد حجت الاسلام قرایتی . بازنشسته .
- آیت ایزدیان مشاور عالی رییس سازمان در امور ارتقا و انتصاب . بازنشسته وزارت آموزش و پرورش .
- اسماعیل علی اکبری مشاور رییس سازمان در امور حقوقی . بازنشسته صداوسیما .
- محمد صادق حسینی بوشهری مشاور رییس سازمان در امور دینی و حوزوی فرزند آیت الله هاشم حسینی بوشهری معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم .
- ابوالفضل صومعه لو مشاور رییس سازمان در امور عمرانی و املاک . از همشهریان اردبیلی رییس سازمان و معاون وزارت مسکن در دوره علی نیکزاد
- محمد امینی مشاور امور مناطق و مدیرکل حوزه ریاست . از همراهان رییس سازمان در دوره تصدی معاونت اجتماعی شهرداری .
- محمدرضا دهداری پور مشاور بازآفرینی و سرمایه گذاری رییس سازمان . شهردار اسبق  منطقه ۶ و از اعضای حزب اعتماد ملی .
- عباس سعادتی مشاور رییس سازمان در امور شهربازی ها !! بازنشسته .

منبع/ اسکان نیوز