شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#برانکو

دست راست برانکو در پرسپولیس دنبال شکایت دوباره از سرخ ها !

اقدام جدید پانادیچ برای شکایت از باشگاه پرسپولیس

ایگور پانادیچ ، دستیار برانکو ایوانکویچ در پرسپولیس درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در آسیا گفت : پرسپولیس سطح بالایی دارد و اگر بازیکنان در سطح خودشان باشند ، پرسپولیس قهرمان خواهد شد .

در حالی که شکایت ایگور پانادیچ از باشگاه پرسپولیس توسط فیفا رد شده است، دستیار پیشین برانکو با درخواست گراندز رای صادره قصد دارد، به دادگاه CAS اعتراض کند. هر چند که به نظر نمی رسد شانسی برای محکوم کردن سرخ ها داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد پرونده شکایت خود از این باشگاه را در دادگاه عالی ورزش پیگیری کند.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ایگور پانادیچ دستیار برانکو ایوانکوویچ در کادرفنی پیشین سرخپوشان، اقداماتی را در مورد شکایت خود از باشگاه پرسپولیس انجام داده است.

ایگور پانادیچ در پی شکایت از باشگاه پرسپولیس، درخواست دریافت توضیحات رای صادر شده را داده و قصد دارد این پرونده را به دادگاه عالی ورزش بکشاند. البته ایگور برای پیروزی در این پرونده شانسی ندارد.

ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود؛ زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ فرم‌های ارسالی فیفا مربوط به قبول پرداخت مطالبات ایشان از محل دارایی نقدی سرخ ها نزد فدراسیون جهانی فوتبال را امضا کردند و باشگاه پرسپولیس، تاییدیه امضای این فرم‌ها توسط دو مربی اسبق خود را از فیفا دریافت کرده بود و این دو پرونده بسته شده است.