شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعه#قدس#سه شنبه

امروز صادر شد؛

موافقت پلیس رژیم صهیونیستی با راهپیمایی تحریک آمیز «پرچمها»

موافقت پلیس رژیم صهیونیستی با راهپیمایی تحریک آمیز «پرچمها»

پلیس رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد که با برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچمها» در روز سه شنبه موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، پلیس رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد که با برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچمها» در روز سه شنبه موافقت کرده است.

طبق این توافق راهپیمایی از خیابان «هنِفیئیم» به سمت خیابان «سلطان سلیمان» و سپس میدان «باب العامود» امتداد خواهد یافت و شهرک‌نشینان صهیونیست در این میدان و در نزدیکی مسجدالاقصی مراسم رقص و شادی برپا خواهند کرد و پس از آن به سمت میدان «تساهَل» و خیابان «باب الخلیل» حرکت خواهند رفت تا در نهایت به دیوار «براق» برسند.

بنابراین بخشی از این مراسم تحریک‌آمیز در بخش محله‌های مسلمان‌نشین و بخشی نیز در محله‌های یهودی‌نشین انجام خواهد گرفت.

سرایا القدس: شهید سلیمانی از هیچ حمایتی برای مبارزه با دشمن صهیونیستی دریغ نکرد

جمعی از رزمندگان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با پایگاه خبری «یونیوز» گفت‌وگو کردند.

موافقت پلیس رژیم صهیونیستی با راهپیمایی تحریک آمیز «پرچمها»

یکی از رزمندگان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در این گفت‌وگو اظهار داشت: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره ترور اعضای ارشد گفت که چنانچه دشمن صهیونیستی هر مجاهد یا فرد فلسطینی را ترور بکند، ما حملات خود را از تل‌آویو و از آنجا که کار را به پایان رساندیم، آغاز خواهیم کرد و دیگر خط قرمزی وجود نخواهد داشت.

یکی دیگر از رزمندگان شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد: موشک قاسم به میمنت شهید قاسم سلیمانی این گونه نامیده شده است؛ کسی که از مقاومت حمایت کرد و از هیچ تلاشی در این راه برای مبارزه با دشمن جنایتکار صهیونیستی دریغ نکرد.

نظامی دیگر سرایا القدس با اشاره به جنگ اخیر در نوار غزه اضافه کرد که یگان توپخانه گردانهای قدس در نبرد «شمشیر قدس» نقش مؤثری داشته و تمام مواضع نظامی مستقر در اطراف نوار غزه را هدف قرار داده است.