به گزارش برنا، تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ ملت های 2021 از ساعت 12:30 به مصاف آلمان رفت.

بازی ایران و آلمان با امتیاز گیری آلمانی‌ها آغاز شد، اما بازی از همان ابتدا از سوی ۲ تیم پایاپای دنبال می‌شد.

در ادامه این بازیکنان تیم ملی آلمان بودند که با گرفتن امتیاز‌های پی در پی اختلاف امتیاز خود با ملی پوشان ایران را زیاد کردند. همین اختلاف امتیازی، آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران را مجبور کرد تا درخواست وقت استراحت کند و با بازیکنان خود صحبت کند.

بعد از وقت استراحتی که آلکنو در خواست کرد بازیکنان ایران به بازی برگشتند و بازی را در امتیاز ۷ به تساوی کشاندند و در ادامه از آلمانی‌ها پیشی گرفتند تا وقت استراحت فنی اول با نتیجه ۸ بر ۷ به سود ملی پوشان ایران به پایان برسد.

بعد از وقت استراحت فنی اول بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با هوشیاری امتیاز‌های پی در پی را کسب کردند و اختلاف امتیازی خوبی را با آلمانی‌ها ایجاد کردند.

بازی با برتری ملی پوشان ایران به وقت استراحت فنی دوم رسید و در وقت استراحت فنی آلکنو باز هم با شاگردان خود صحبت کرد.

بعد از وقت استراحت فنی دوم همچنان برتری از آن سروقامتان ایران بود و رفته رفته اختلاف امتیاز تیم ملی کشورمان با آلمانی‌ها بیشتر شد. در ادامه هم با تلاش ملی پوشان ایران ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

بازی در ست دوم هم مانند ست اول بازی پایاپای دنبال می‌شد.

در ادامه ست دوم این آلمانی‌ها بودند که زودتر از ایران به امتیاز ۸ رسیدند تا وقت استراحت فنی اول به سود آن‌ها تمام شود.

بعد از وقت استراحت فنی اول باز هم این تیم ملی آلمان بود که از ملی پوشان کشورمان پیش بودند.

جریان بازی به گونه‌ای بود که برتری آلمانی‌ها برابر تیم ملی والیبال ایران حفظ شد و آن‌ها با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به وقت استراحت فنی دوم رفتند.

اشتباهات شاگردان آلکنو در ست دوم به گونه‌ای بود که امتیاز‌ها یکی پس از دیگری به آلمانی‌ها رسید تا اختلاف ملی پوشان ایران با ژرمن‌ها زیاد شود.

همین اختلاف امتیاز کافی بود تا آلکنو سرمربی تیم ملی ایران در خواست وقت استراحت را بدهد تا با بازیکنان خود صحبت کند.

بعد از وقت استراحت شاگردان آلکنو به خوبی به بازی بازگشتند و اختلاف را کم کردند، اما در ادامه این ژرمن‌ها بودند که ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان رساندند.

ست سوم این دیدار با برتری آلمانی‌ها شروع شد و در ادامه هم امتیاز‌های پی در پی به سود شاگردان آندره‌آ جیانی به دست آمد تا وقت استراحت فنی اول هم با نتیجه ۸ بر ۳ به سود آلمان‌ها شود.

اشتباهات بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در ست سوم به گونه‌ای بود که اختلاف امتیاز آلمان‌ها با ملی پوشان ایران زیاد و زیاد‌تر شد تا همه چیز از کنترل شاگردان آلکنو خارج شود.

در ادامه ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود شاگردان آندر‌ه‌آ جیانی به پایان رسید.

ست چهارم بازی برعکس سه ست اول با برتری ملی پوشان ایران آغاز شد و از همان ابتدا ملی پوشان اختلاف امتیازی خود را با آلمان‌ها زیاد کردند.

وقت استراحت فنی اول با نتیجه ۸ بر ۵ به نفع تیم ملی والیبال ایران شد تا برتری بلندقامتان ایران حفظ شود.

بعد از وقت استراحت فنی اول این آلمان‌ها بودند که از اشتباهات ملی پوشان ایران استفاده کردند و بازی را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاندند، اما در ادامه باز هم هوشیاری بازیکنان تیم ملی والیبال ایران باعث شد تا امتیاز‌های بعدی را بگیرند و وقت استراحت دوم را هم به سود خود کنند.

بعد از وقت استراحت فنی دوم شاگردان آلکنو اختلاف خود را حفظ کردند و در نهایت ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساندند.

اشتباهات بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در این بازی باعث شد تا بازی را در ست پنجم هم به آلمان‌ها واگذار کنند و در مجموع ۳ بر ۲ مغلوب ژرمن‌ها شوند.