فیلم لحظه سرقت 2 موتورسوار در جاده چالوس
حجم ویدیو: 7.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش رکنا، عصر جمعه 7 خرداد ماه امسال راننده خودرو عبوری در جاده چالوس به طور اتفاقی 2 سارق جوان موتورسوار را مشاهده کرد که با تعقیب یک خودرو پراید قصد سرقت از آن خودرو را داشتند.

دقایقی دیگر در جاده چالوس ترافیک سنگینی ایجاد شده و 2 سارق از این فرصت استفاده می کنند تا نقشه سرقت خود را عملی کنند اما آنها متوجه نبودند که راننده خودرو پشت سری در حال فیلمبرداری از اعمال آنهاست.فیلمی که بعد از به ضبط رسیدن در فضای مجازی منتشر شد.

در این فیلم مشاهده می‌شود، یکی از سارقان از موتورسیکلت پیاده شده و برای سرقت به سمت خودرو پراید می‌رود و سارق دیگر که راکب موتور سیکلت بود، خودش را آماده می کند تا پس از سرقت از صحنه جرم با همدستش فرار کنند.

دو سارق که متوجه فیلمبرداری راننده خودرو پشت سری نیستند از فرصت استفاده کرده و اقدام به باز کردن در عقب خودروی پراید می کنند تا وسایلی را که روی صندلی عقب خودرو است سرقت کنند.سپس از ترافیک جاده چالوس استفاده کرده و از مهلکه بگریزند.

اما در همان حال راننده خودروی پشت سری که یک شهروند وظیفه شناس بود با ایجاد سر و صدا و داد و بیداد راه انداختن،دزدان را فراری داد.

اطلاعاتی در مورد دستگیر شدن این سارقان ناکام در دسترس نیست.