شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#کادر فنی#تیم ملی

انتقاد تند پیشکسوت استقلال به منتقدان اسکوچیچ : مگر می‌شود تیم ملی بدون کادر فنی باشد؟

جواد زرینچه : نمی‌توان نقش دراگان اسکوچیچ را در پیروزی برابر بحرین کمرنگ توصیف کرد

حمله جواد زرینچه به منتقدان اسکوچیچ

پس از برتری تیم ملی برابر بحرین برخی ها ادعا کردند اسکوچیچ نقش پررنگی در این برد نداشته است. ادعایی که با واکنش جواد زرینچه همراه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، جواد زرینچه مدعی شده است متاسفانه برخی می‌گویند بدون اسکوچیچ هم می‌توانستیم بحرین را ببریم. چنین اظهارنظرهایی درست نیست. مگر می‌شود تیم ملی بدون کادر فنی باشد؟

جواد زرینچه در خصوص پیروزی سه بر صفر ایران برابر بحرین در مرحله انتخابی جام‌جهانی گفت:

شرایط برای تیم ملی تا حدودی سخت شد اما بازیکنان ما نمایش قابل قبولی داشتند و نمی‌توان انتظار زیادی از آنان داشت. درون دروازه و خط دفاع، بازیکنان ما تقریباً بدون اشتباه بودند البته باید هماهنگی بیشتری پیدا کنند در خط هافبک هم بخصوص در نیمه دوم، هافبک‌های ما بازی بهتری از خود ارائه دادند و توانستند موقعیت‌سازی کنند و در خط حمله هم دیدیم که مهاجمان ما از توپ‌های به دست آمده، استفاده کرده و سه بار دروازه بحرین را باز کردند. هر چقدر زمان بازی‌ها بگذرد، تیم ملی ما هماهنگ‌تر و یکدست‌تر خواهد شد و این بر قدرت تهاجمی ما خواهد افزود.

زرینچه در مورد عملکرد لژیونرهای حاضر در تیم ملی گفت:

خوشحالم که چند لژیونر خوب در تیم ملی‌داریم، تجربیاتی که آنها در اروپا به دست آوردند، کاملاً در این بازی به کمک ما آمد و دیدیم که نمایش قابل قبول و هماهنگ بودن طارمی و آزمون باعث شد طلسم دروازه بحرین شکسته شده و تیم ما توانست دروازه بحرین را باز کند. در مجموع لژیونرهای ما در زمان حضورشان در زمین، بدون استرس و حساب شده بازی کردند و این نشان داده کار با مربیان اروپایی و تیم‌های حرفه‌ای چقدر در روند فوتبال آنها تأثیر گذاشته است.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از کسانی که نقش سرمربی تیم ملی را در این پیروزی کمرنگ می‌دانند، گفت:

متأسفانه برخی می‌گویند بدون دراگان اسکوچیچ هم می‌توانستیم بحرین را ببریم؛ چنین اظهارنظرهایی درست نیست؛ مگر می‌شود تیم ملی بدون کادر فنی باشد؟ اسکوچیچ با توجه به حضور چندین ساله‌اش در ایران شناخت خوبی از بازیکنان دارد. او و اعضای کادر فنی حریف را به خوبی آنالیز کرده بودند بنابراین نمی‌توان نقش این سرمربی را در پیروزی برابر بحرین کمرنگ توصیف کرد. هیچ مربی دلش نمی‌خواهد تیمش شکست بخورد و اسکوچیچ هم از این قاعده مستثنی نیست. او همراه کادر فنی از امروز تمرکزشان را برای دو دیدار باقی‌مانده خواهند گذاشت تا بتوانند با این دو پیروزی به مرحله صعود کنند.

زرینچه درباره دیدار آینده تیم ملی برابر کامبوج گفت:

نباید این بازی را دست کم بگیریم. متأسفانه عادت کرده‌ایم مقابل تیم‌های بزرگ، بازی قابل قبولی ارائه داده اما مقابل حریفان ضعیف‌تر نمایش خوبی ارائه ندهیم. شکست‌های کامبوج نباید ما را فریب دهد، باید با تمام قوا مقابل کامبوج بازی کرده تا با پیروزی برابر این دیدار، خود را آماده حساس‌ترین بازی یعنی جدال برابر عراق کنیم.

او در مورد آخرین دیدار ایران برابر تیم ملی عراق گفت:

ما نباید به نتایجی که عراق تا زمان بازی با ما کسب می‌کند، توجه کنیم. تمرکز ما باید بر روی این باشد که دو بازی آینده خود را با موفقیت به پایان رسانده و به مرحله بعد صعود کنیم. عراق یک تیم فیزیکی و جنگنده است و باید کادر فنی نفراتی را برای این دیدار برگزیند که بتوانند در مقابل عراق هم تمرکز خوبی داشته و هم از لحاظ فنی، نمایش قابل قبولی ارائه دهند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت:

تیم ملی کشورمان در آستانه صعود به مرحله بعد است. مسئولان فوتبال کشور باید اگر تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند. آماده کردن چند بازی تدارکاتی و اردوهای خوب می‌تواند ضامن صعود تیم ملی کشورمان به جام‌جهانی باشد.