شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

دوئل با ازبکستان، امشب از ساعت ۱۹:۳۰؛/ زنان فوتبال ایران به دنبال پایان شیرین اردوی بلاروس

دوئل با ازبکستان، امشب از ساعت ۱۹:۳۰؛/ زنان فوتبال ایران به دنبال پایان شیرین اردوی بلاروس

تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین و آخرین مصاف تدارکاتی خود در اردوی بلاروس، امشب به مصاف تیم ملی زنان ازبکستان می‌رود.

براساس برنامه‌ریزی‌های از پیش انجام شده، تیم ملی فوتبال زنان برای انجام دو دیدار تدارکاتی عازم کشور بلاروس شده بود که دیدار اول سه‌شنبه شب به میزبانی ورزشگاه اسپارتاک بابرویسک بلاروس برگزار شد و شاگردان مریم ایراندوست مقابل حریف اروپایی‌شان نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازی با برتری 6 بر 0 تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برگزار شد.

 

 

پس از این مسابقه، در آخرین روز اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران در کشور بلاروس امشب ملی‌پوشان در دوئلی آسیایی به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌روند؛ در تجربه رویارویی مستقیم، هیچ‌گاه ملی‌پوشان زن ایران موفق به شکست تیم ملی ازبکستان نشدند و در دو مسابقه، دو شکست 2 بر 1 و 4 بر 1 به ثبت رسیده و شاگردان ایراندوست به دنبال طلسم‌شکنی هستند.

-

 

 

مسابقه امشب به میزبانی ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد؛ عصر دیروز آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی ازبکستان برگزار شد و ایراندوست و دیگر اعضای کادرفنی نیز نکات تاکتیکی مدنظر خود را به بازیکنان گوشزد کردند. در بازی امشب سرشین کمانگر که در مصاف با تیم ملی زنان بلاروس دچار پارگی رباط صلیبی شد، غایب است و دیگر بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند.

 

 

از حیث قیاس موقعیت دو تیم به لحاظ رنکینگ فیفا، ازبکستان در رتبه 43 رنکینگ قرار دارد و تیم ملی فوتبال زنان ایران نیز در جایگاه هفتادم است؛ حریف امشب تیم ملی فوتبال زنان ایران، آخرین مصاف خود را دو ماه قبل در مقابل تیم ملی زنان بلاروس انجام داده بود که این مسابقه با برتری 3 بر 1 تیم ملی زنان بلاروس به پایان رسیده بود.