شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ژانویه

گمانه زنی مدیر اف بی آی درباره تحقیقات یورش مرگبار به کنگره


گمانه زنی مدیر اف بی آی درباره تحقیقات یورش مرگبار به کنگره

مدیر اف بی آی پیش بینی کرده است که "اتهامات جدی بیشتری" در تحقیقات مربوط به یورش مرگبار ۶ ژانویه به ساختمان کنگره مطرح خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که تحقیقات مربوط به حمله مرگبار طرفداران افراطی دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا همچنان ادامه دارد، کریس ورای مدیر اف بی آی روز پنجشنبه گفته است که احتمالا اتهامات جدی تر و بیشتری در این تحقیقات در پیش خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش ورای افزود: این تحقیقات ادامه خواهد داشت و اتهامات جدی تر و بیشتری در پیش خواهد بود. پیش بینی می کنم اتهامات بیشتری مطرح خواهد شد که برخی از آنها اتهامات جدی تری خواهد بود.

مدیر اف بی آی در اظهاراتی در نشست کمیته قضایی سنای آمریکا ، تاکید کرد: این حمله را می توان یک تروریسم داخلی در نظر گرفت. من درک می کنم که چرا نمایندگان دموکرات این حمله را یک شورش توصیف می کنند ولی این برای من مناسب نیست که این کلمه را به کار ببرم زیرا بر روند تحقیقات این پرونده تاثیر خواهد گذاشت. من به خاطر آنکه مدیر اف بی آی هستم و استفاده از هر کلمه و واژه ای معنای حقوقی خواهد داشت، باید مراقب استفاده از کلمات و واژه ها باشم.

نمایندگان دموکرات بارها از مدیر اف بی آی که در سال 2017 توسط ترامپ منصوب شده، به خاطر شکست اطلاعاتی که منجر به حمله مرگبار طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره شد، انتقاد کرده اند.

در جریان یورش طرفداران افراطی ترامپ به کنگره آمریکا حداقل 5 نفر از جمله یک مامور پلیس کشته شدند.

انتهای پیام/