شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#تهران#دولت

فضاسازی فعلی شهر تهران برای انتخابات از سر رفع تکلیف است!


فضاسازی فعلی شهر تهران برای انتخابات از سر رفع تکلیف است!

نماینده مردم تهران با بیان اینکه شهرداری برای جبران یأسی که دولت در مردم ایجاد کرده باید فضای شهر برای انتخابات را با نشاط کند، گفت: به نظر میرسد اقدامات صورت گرفته از سر رفع تکلیف است و جذابیت لازم را ندارد.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره فضای بی رونق شهر تهران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: فکر میکنم تا هفته آینده باید حداکثر تلاش برای دامن زدن به فضای پرشور انتخاباتی صورت گیرد.

وی ادامه داد: به جز تبلیعات کاندیداها لازم است اقداماتی با ابتکار عمل از سوی مدیریت شهری تهران صورت گیرد اما متأسفانه اقدام قابل توجهی در این راستا صورت نگرفته است البته جملاتی به نقل از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره انتخابات در معرض دید مردم قرار گرفته اما مدیریت شهری می تواند با توجه به وجود مجموعه هایی مانند مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی، سازمان زیباسازی و غیره می توان اقدامات بهتر و بیشتری در سطح شهر انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری وظیفه دارد هفته آینده فضای متفاوتی در شهر ایجاد کند، تصریح کرد: به نظر میرسد اقدامات صورت گرفته از سر رفع تکلیف است و جذابیت لازم را ندارد در حالی که برای تشویق و ترغیب مردم و نفوذ در دل و جان مردم باید کارهای جذاب‌تری انجام شود.

وی افزود: افزایش تبلیغات و آماده سازی فضای شهری برای انتخابات به نشاط اجتماعی کمک می کند؛ امیدواریم از دو روز آینده حجم قابل توجهی از ابتکارات و خلاقیت در شهر مشاهده شود و شهر جان تازه ای بگیرد. شهرداری در این زمینه می تواند از فضای ایستگاه های اتوبوس و مترو و حتی تاکسی ها نیز بهره مند شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری باید برای جبران یأس و ناامیدی که دولت فعلی در دل مردم ایجاد کرده، کارهای سنگین، جذاب و قابل توجهی برای ایجاد شور و حال و هوای انتخاباتی انجام دهد!

انتهای پیام/