شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#قیمت#شاسی بلند

شاسی بلند جذاب شورولت از راه رسید + قیمت به پول ایران

شورولت تراورس جدید که با چند ماه تأخیر روانه بازار شده بود با دو پکیج ظاهری جدید برای مدل ۲۰۲۱ خود در دسترس بود که یکی شامل میدنایت ادیشن و دیگری اسپورت ادیشن بود. این شاسی‌بلند برای مدل سال ۲۰۲۲ خود شاهد حذف برخی نسخه‌ها بوده و از این نظر مشابه خودروهای بلیزر، اکوئینکس و مالیبو عمل کرده است.

خودرو شاسی بلند جذاب شورولت از راه رسید + قیمت به پول ایران

بر پایه اخبار منتشر شده، تراورس ۲۰۲۲ دیگر در نسخه پایه L عرضه نخواهد شد و بنابراین ارزان‌ترین نسخه این خودرو تراورس LS است. این خودرو با رنگ‌های بدنه محدود همچون سفید و مشکی عرضه می‌شود و دیگر خبری از آپشن های نصب شده توسط نمایندگی نیست.

تراورس L در مدل سال پیش قیمت پایه ۳۰۹۹۵ دلاری (۷۴۳ میلیون تومان با حساب دلار ۲۴ هزار تومانی) داشت درحالی‌که قیمت تراورس LS از ۳۴۳۹۵ دلار شروع می‌شود. البته نکته مهم‌تر اینکه مدل پایه معمولاً با تخفیف‌های خرید مشابه سایر نسخه‌ها عرضه نمی‌شد. فعلاً قیمت پایه مدل ۲۰۲۲ تراورس اعلام نشده اما حتی اگر افزایش قیمتی نیز برای نسخه پایه در مدل ۲۰۲۲ وجود نداشته باشد، ارزان‌ترین نسخه این شاسی‌بلند ۳۴۰۰ دلار گران‌تر از مدل سال پیش خواهد بود.

تراورس۲

انتظار می‌رود شاسی‌بلند میان سایز شورولت برای مدل ۲۰۲۲ خود برخی تغییرات ظاهری را تجربه کند. البته انتظار تغییرات بزرگ را نداریم چراکه تراورس همچنان با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری در دسترس خواهد بود. این نیروگاه آهنین قدرت ۳۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۰ نیوتون متری خود را از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌کند.

سه رنگ جدید بدنه برای تراورس ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده‌اند که شامل آبی، نقره‌ای و قرمز هستند.

منبع: پدال