به گزارش برنا؛ همین موفقیت باعث شد که کاربران هواوی این موفقیت را جشن بگیرند. در تصاویر مربوط به این جشن، کیکی با طراحی جالب و متفاوت شامل هدفون‌های کاملا بی‌سیم، ساعت هوشمند، گوشی و تلویزیون دیده می‌شود.

بروزرسانی سیستم عامل  هارمونی ۲.۰ در حال حاضر برای گوشی‌های سری میت ۴۰، P40 و میت‌پد پرو در دسترس قرار دارد و سری P30، آنر ۳۰ و آنر V30 نسخه بتای این سیستم عامل را در این ماه و در ماه میلادی بعد بتای عمومی آن را دریافت خواهند کرد.

هارمونی ۲.۰ اکنون فقط برای کاربران چینی عرضه شده و باید دید هواوی به چه صورت سیستم عامل اختصاصی خود را در دسترس دستگاه‌های سراسر جهان قرار می‌دهد. به هر حال، هواوی امیدوار است تا پایان سال بتواند ۳۶۰ میلیون دستگاه فعال، از سیستم عامل هارمونی استفاده کنند. این شرکت همچنین قصد دارد ۱.۲ میلیون توسعه‌دهنده را متقاعد کند تا اپلیکیشن‌های خود را برای این سیستم عامل توسعه دهند.

هم اکنون تخمین زده می‌شود که حدود ۲۰۰ میلیون گوشی موبایل هواوی در سراسر جهان وجود داشته باشد. به علاوه اکثر این مدل‌ها قادر خواهند بود تا بروزرسانی جدید سیستم عامل هارمونی را دریافت کنند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که آمار فعلی از گوشی‌هایی که هارمونی ۲ را نصب کرده‌اند، افزایش پیدا کند.

لازم به ذکر است که این سیستم عامل به گونه‌ای طراحی شده تا روی دامنه گسترده‌ای از محصولات از جمله دستگاه‌های IoT، موبایل‌ها، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و لوازم هوشمند خانگی استفاده شود. برای مثال کاربران می‌توانند یکی از دستگاه‌ها، مثلا موبایل را به عنوان «ابر دستگاه» (Super Device) انتخاب و با کمک آن سایر دستگاه‌ها از جمله تبلت، لپ‌تاپ یا تلویزیون هوشمند را کنترل کنند.