شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#اتوبوس#تهران بزرگ#پلیس آگاهی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری زن جیب‌بر اتوبوس های بی آر تی 

دستگیری زن جیب‌بر اتوبوس های بی آر تی 

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن جیب بر اتوبوس های بی آر تی خبر داد و گفت: متهم با ۳۹ شاکی روانه دادسرا شد.  

به گزارش مشرق، سرهنگ قاسم دستخال اظهار داشت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۰۵ سنایی مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل گوشی همراه و وجوه نقد در ایستگاه بی آر تی، تیمی از مأموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی ابراز داشت: مأموران کلانتری در بررسی پرونده‌ها به دست آوردند سرقت‌ها توسط یک زن رخ داده است و تعدادی از مال باختگان توانسته‌اند، چهره سارق را به خاطر بسپارند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به دستگیری سارق توسط مأموران کلانتری حین ارتکاب جرم، تصریح کرد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی معترف شد که از شلوغی اتوبوس سو استفاده می کرده و با تنه زدن و هل دادن اموال مال باختگان را سرقت و به مالخری می فروخته است.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه تا کنون ۳۹ تن از مال باختگان توانسته‌اند چهره سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و کشف جزئیات پرونده و دستگیری مالخر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر