شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انقلابی

ناظمی اردکانی: کشور برای غلبه بر مشکلات نیاز به مدیران انقلابی و کارآمد دارد


ناظمی اردکانی: کشور برای غلبه بر مشکلات نیاز به مدیران انقلابی و کارآمد دارد

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران گفت: امروز که ناکارآمدی باعث اخلال در اقتصاد و معیشت مردم شده مدیران توانمند باید برای نجات کشور به صحنه بیایند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، نخستین نشست مدیران حامی آیت‌الله رئیسی روز چهارشنبه در ستاد انتخاباتی مرکزی این کاندیدا برگزار شد.

در ابتدای این نشست  ناظمی اردکانی با اشاره به اهمیت انتخابات، افزود: تغییر دولت، تحول بزرگی در کشور است، همه باید تلاش کنند که بهترین انتخاب توسط مردم صورت گیرد کشور برای غلبه بر مشکلات نیاز به مدیران انقلابی و کارآمد دارد؛ امروز که ناکارآمدی باعث اخلال در اقتصاد و معیشت مردم شده مدیران توانمند باید برای نجات کشور به صحنه بیایند. شهید سلیمانی یکی از الگوهای برجسته مدیران کارآمد و متعهد در کشور است لذا هر کاندیدایی که بیشترین قرابت را با ایشان داشته باشد قطعا گزینه مطلوب برای جامعه خواهد بود.

وی افزود: در بین نامزدهای محترم چنانچه ارزیابی دقیقی انجام دهیم به این نتیجه خواهیم رسید که آیت الله رئیسی بیشترین شباهت رفتاری و عملکردی را با شهید سلیمانی دارد تعهد، تواضع، کارآمدی و مردم داری ایشان در واقعیت تکرار صفات سردار سلیمانی عزیز است ایشان مرد میدان عمل است و با برنامه‌ای که با تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی تدوین شده، می‌تواند منشا تحولات گسترده‌ای در کشور شود ایشان از شهید بهشتی نیز تاثیرات مهمی پذیرفته و بدین جهت برای ایجاد اصلاحات و فسادستیزی انگیزه‌ای مضاعف دارد.

رئیس ستاد نخبگانی آیت الله رئیسی گفت: شخصیت برجسته ایشان در کنار کارنامه موفق باعث شده مخالفان ایشان دست به تخریب ناجوانمردانه و بی پایه بزنند. در این برهه حساس لازم است مدیران و نخبگان کشور نسبت به روشنگری اقدام کنند تا کشور در ریل کارآمدی قرار گیرد.

در ادامه سید صولت مرتضوی معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی با تقدیر از حاضران نشست کمیته مدیران خاطر نشان کرد: برای رسیدن به انتخاب درست سه مولفه شناسنامه، کارنامه و برنامه را باید مدنظر قرار دهیم آیت الله رئیسی در هر سه شاخص دارای شاخص‌های مطلوبیت هستند ایشان حضور در سیستم مدیریت در کشور را از سطوح پایین تجربه کرده‌اند و پله پله با کسب تجربه و کارآمدی که از خود نشان داده اند پیشرفت کرده اند.

مرتضوی با اشاره به بازدیدهای سرزده و غافل کننده ایشان در دوره‌های مسئولیتی افزود: در بسیاری موارد این بازدیدها باعث افزایش توجه به مردم گردیده است این تحولات حتی در ندامتگاه های کشور نیز صورت گرفته و امروز بالغ بر 50 درصد این افراد دارای اشتغال آبرومند هستند، حقوق دریافت می کنند و آموزش می بینند یعنی در کنار مجازات از حقوق شهروندی برخودار هستند امروز خانواده‌های زندانیان می‌توانند به صورت تصویری ارتباط برقرار بکنند بسیاری از دادگاه‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود و ایشان معتقد است که آرای قضایی باید در انظار عمومی قرار گیرد. این بخشی از تحولاتی است که ایشان منشا آن بوده است. ایشان به هیچ کدام از مفسدین اقتصادی رحم نکرده است.

وی افزود: ایشان در بخش های مختلف از جمله نفت و پتروشیمی، کشاورزی، راه آهن، بنادر، مسکن، ارتباط با جهان، اولویت بندی ارتباطات در مراودات خارجی و دیپلماسی عمومی برنامه دارد و از جوانان متعهد و کارآمد در این زمینه‌ها استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت مسکن در کشور اظهار داشت: با توجه به طرح هایی که مطرح است، اصولا نیازی به وام مسکن وجود ندارد. می‌توان با ارائه زمین به سازندگان نیمی از خانه‌های تولید شده را به محرومان ارائه داد و نیمی را در اختیار سازنده گذاشت؛ در این طرح زیرساخت‌ها نیز توسط سازندگان تامین خواهد شد. متاسفانه در زمینه عرضه مسکن خساست وجود دارد و فشار شهرداری ها نیز مزید بر علت شده و سبب فرار سرمایه شده است. سرمایه های خرد مردم می تواند وارد این عرصه شود.

مرتضوی ادامه داد: اگر یک مدیریت عالم، عاقل و دلسوز در حوزه انرژی ما قرار بگیرد، در یک برنامه 5 ساله می‌توانیم صادر کننده عمده برق و بنزین باشیم آیت الله رئیسی مردی دارای شناسنامه، کارنامه و برنامه است و با توجه به دعوت های مختلف مردمی و نخبگانی در این عرصه پای گذاشته است تا شرایط کشور شاهد تحول شود.

در پایان آقایان نیکنام، اسماعیلی، سعیدی، درینی، مددی، جوادی و خانم قربان روسای کارگروه های کمیته مدیران به ایراد سخنرانی پرداختند.