شهر خبر

اگر قصد خرید گوشی میان‌رده دارید بخوانید

در حالی که تا چند سال پیش شرکت‌های بزرگ تلفن همراه بیشترین توجه شان را روی پرچم داران گذاشته بودند، به تازگی بازار تلفن همراه تغییراتی اساسی کرد و برخی برند‌ها بیشتر درآمدشان را از میان رده‌ها به دست می‌آورند.

اصناف اگر قصد خرید گوشی میان‌رده دارید بخوانید

گوشی‌های پرچم دار نه تنها برای ما، که برای خیلی از مردم مناطق مختلف دنیا گران هستند. در این مطلب می‌خواهیم چند گوشی خوب میان رده در بازه‌های قیمتی متفاوت را به شما معرفی کنیم. سامسونگ و شیائومی رقیبان اصلی بازار میان رده‌ها هستند و تقریباً در همه بازه‌های قیمتی نسبت به دیگر برند‌ها یک سر و گردن بالاترند.

تا حدود ۳ میلیون تومان

کمترین قیمتی که می‌توانید یک گوشی بخرید که حداقل یکی دو سال برایتان خوب کار کند، همین بازه است و غیر از این نمی‌توانید انتظار خاصی از همراه هوشمندتان داشته باشید. در این بازه بهترین انتخاب Redmi ۹ شیائومی است. این گوشی را با دوربین سه گانه، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و هارد ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی می‌توانید بخرید. رقبای سامسونگی آن هم A۱۱ و A۱۰s هستند.

تا حدود ۵ میلیون تومان

بهترین گوشی در این بازه Redmi note ۱۰ شیائومی است. این گوشی نمایشگر AMOLED دارد، دارای فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی است و دوربین چهارگانه آن هم شما را راضی می‌کند. رقیبان این میان رده در سامسونگ A۲۱s و A۳۱s هستند.

تا حدود ۷ میلیون تومان

بدون شک و بدون لکنت زبان بهترین گوشی در این بازه قیمتی میان رده جدید شیائومی است. POCO X۳ در دو مدل NFC و PRO با تفاوت قیمتی کم عرضه شده است. این گوشی دوربین چهارگانه فوق العاده‌ای دارد و حدود ۶۲۰۰ میلی آمپر ظرفیت باتری اش است که در این سطح در خور تحسین است. پردازنده هشت هسته‌ای این مدل، به راحتی آب خوردن هر بازی سنگین یا نرم افزار گرافیکی‌ای را بدون کمترین لگی برای شما اجرا می‌کند.

تنها مشکل این گوشی صفحه نمایش IPS آن است که البته ۱۲۰ هرتزی است و AMOLED نبودن آن را جبران می‌کند. ظاهر گوشی، اما کمی در عکس‌ها زشت‌تر از چیزی است که از نزدیک خواهید دید. پس با این بودجه حتما POCO X۳ را اول دستتان بگیرید. رقبای سامسونگی این گوشی هم A۵۱s، A۴۲، M۳۱ و البته A۷۰ (با کمی قیمت بیشتر) هستند.

تا ۱۰ میلیون تومان

تا حدود قیمت ۱۰ میلیون گوشی‌ای را نمی‌توانیم پیدا کنیم که ارزشش را داشته باشد پول بیشتر نسبت به پولی که به پوکو ایکس ۳‌ می‌دهیم، برای آن بپردازیم تا اینکه به Mi ۱۰T شیائومی برمی خوریم. این گوشی هم دوربین بهتری دارد، هم پردازنده قوی‌تر و هم نمایشگر به شدت بهتر از پوکو. رقیبان این گوشی هم S۲۰ FE و S۱۰ lite سامسونگ هستند.

منبع: شهرآرا نیوز