شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله#رفاه#رئیسی

افزایش رفاه و حمایت از صنایع پیشران؛ از مهمترین برنامه‌های آیت الله رئیسی

رئیس ستاد اقتصاددانان و صنعتگران حامی آیت الله رئیسی گفت: توسعه و ارتقای شاخص‌های رفاه اجتماعی، و افزایش رفاه و معیشت قشر‌های َضعیف و حمایت از صنایع پیشران از مهمترین برنامه‌های آیت الله رئیسی است.
خبرگزاری میزان - کمال اکبری در نشست انتخاباتی ستاد صنعتگران و اقتصاددانان حامی آیت الله رئیسی گفت: توسعه و ارتقای شاخص‌های رفاه اجتماعی و افزایش رفاه و معیشت قشر‌های َضعیف و حمایت از صنایع پیشران از مهمترین برنامه‌های آیت الله رئیسی است.

وی افزود: مشارکت سیاسی از برکات نظام ج ا ا است که در سایه مردم سالاری دینی محقق شده است لذا تلاش همه ما این است که در راستای افزایش مشارکت گام برداریم وبه انتخاب اصلح برسیم. 

رئیس ستاد اقتصاددانان و صنعتگران حامی آیت الله رئیسی گفت:انتخاب اصلح می‌تواند زمینه رشد وتوسعه مضاعف را در سایه مدیریت جهادی به همراه آورد. 

وی افزود: امروز صنعتگران وفعالان این حوزه وهمچنین کارگران محترم چشم به انتخابات دارند تا انشالله زمینه ساز تحول اساسی و پیشرفت در آن باشند.

اکبری تصریح کرد: صنعت خودرو می‌تواند علاوه بر کمک به توسعه کشور در حوزه اشتغال جوانان ورفع برخی محرومیت‌ها نیز موثر باشد توسعه این صنعت در جلوگیری از خروج ارز و افزایش اشتغال، توسعه و ارتقای شاخص‌های رفاه اجتماعی، وحتی در کاهش ورفع آسیب‌های اجتماعی موثر است. 
 
 
انتهای پیام/