شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

سخنگوی جنبش حماس:

درگیری نیروهای امنیتی فلسطین با صهیونیست‌ها اقدامی شجاعانه بود

درگیری نیروهای امنیتی فلسطین با صهیونیست‌ها اقدامی شجاعانه بود

سخنگوی جنبش «حماس» در سخنانی تصریح کرد: درگیری نیروهای امنیتی فلسطین با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری اقدامی شجاعانه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به درگیری بامداد امروز نیروهای امنیتی فلسطین با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.

وی در این خصوص گفت: درگیری نیروهای امنیتی فلسطین با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری اقدامی شجاعانه بود. سرویس‌های امنیتی فلسطینی در درگیری مسلحانه امروز در جنین روحیه مبارزاتی عالی خود را به نمایش گذاشتند.

برهوم اشاره کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند راه ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را مسدود سازد. ملت فلسطین همچنان به مسیر خود در نبرد با صهیونیستها ادامه می دهد.

گفتنی است، نیروهای اطلاعاتی فلسطین بامداد امروز پنجشنبه با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری درگیر شدند. این درگیری در شهر «جنین» اتفاق افتاد. به دنبال درگیری شدید نیروهای اطلاعاتی فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند. «أدهم یاسر توفیق علیوی» ٢٣ ساله و «تیسیر محمود عثمان عیسة» ٣٣ ساله ازجمله شهدای فلسطینی هستند.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به دنبال درگیری‌های مذکور شماری از فلسطینیان نیز زخمی شدند. برخی منابع ازجمله شبکه الجزیره نیز اعلام کردند که یک افسر صهیونیست در جریان درگیری با نیروهای فلسطینی به هلاکت رسیده است.