به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «حسن روحانی» رئیس جمهور در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو گفت: افتخار میکنم طلبه حوزه علمیه بودم و سالیان طولانی در حوزه علمیه قم درس خواندم.اگر حضرت فاطمه معصومه به ایران نیامده بود و قبر شریف ایشان در قم نبود شاید شاهد این حرکت بزرگ نبودیم. روز دختر را به همه دختران باهوش عفیف و پاکدامن و پرتلاش ایران تبریک می گویم. امروز در همه مدارس و دانشگاه ها ومراکز تحقیقاتی و بیمارستان ها زنان دوشادوش مردان و دختران دوشادوش پسران در همه زمینه حضور دارند.

او ادامه داد: هنوز باید کار زیادی برای حقوق زنان و عدالت جنسیتی انجام شود از ابتدای دولت تصمیم گرفتیم سی درصد مدیریت در دولت در اختیار زنان باشد ، در ابتدای دولت فقط پنج درصد بود و امروز به بیست و پنج درصد رسیدیم. همیشه باید به زنان ارج نهیم نه فقط در ایام انتخابات، در ایام انتخابات همه به خانم ها احترام میگذارند همیشه وظیفه داریم به خانم ها احترام بگذاریم انها شخصیت های برازنده هستند. 

رئیس جمهور گفت: افتتاح های دولت نیاز به گوش شنوا دارد که بدانند در این کرونا وتحریم چه ارزشی دارد. حدود 42 هزار میلیارد طرح و پروژه امروز افتتاح شد.  شما فقط همین امار سد ها را با دولتهای قبلی مقایسه کنید و ببینید چه کار عظیمی صورت گرفته است . امروز پنجاه و ششمین سد  افتتاح شد کل سد هایی که در رژیم گذشته تا پیروزی انقلاب افتتاح شده 19 سد بوده است. به طور متوسط هر 50 روز یک سد افتتاح می کنیم هر یک ماه  ی تصفیه خانه فاضلاب افتتاح میشود . متاسفانه امروز هیچ کس از تلاش دولت برای ابادانی روستا ها حرف نمی زند.

روحانی گفت: اگر ترامپ نبود در این چهار سال اخیر 14میلیارد دیگر در اب و برق سرمایه گذاری میشد. همیشه بر تعامل سازنده تاکید کردیم، راه حل این است در داخل تولید و تلاش کنیم ولی درانزوا نباید زندگی کنیم  باید با کشور های دوست دار ایران تعامل داشته باشیم خصوصا با همسایگانمان، خدا نگذرد از کسانی که نگذاشتند روابط ایران و همسایگان انجام شود و کارهای کودکانه  واحمقانه انجام دادند و به مراکز دیپلماتیک حمله کردند. این دولت یک بارتحریم را در سال 94 شکانده ودر سال 1400 یک بار دیگر را خواهد شکاند. تحریم ها برداشته خواهد شد امریکا ناچار است پای میز مذاکره  امده  و اکثر مسایل حل و فصل شده و چند مسله جزئی مانده است.

در حال تکمیل